עסקי ספורט

התכתבויות אצילי ומיכה מפרשת הקטינות נחשפות: "מטורפות, יעשו הכל"

פרשת הקטינות, בה הכדורגלנים עומר אצילי ודור מיכה שכבו עם נערות בנות 15 ויצאו זכאים אחרי שהן שיקרו על גילן חוזרת לקדמת הבמה. שיחות של השניים נחשפו, בה הם מדברים בגסות על הבנות כשאצילי אף שואל את מיכה: "יש אבקה"?
מערכת ice |  12
דור מיכה ועומר אצילי (צילום מאתר מכבי תל אביב, pixabay)
פרשת הקטינות, בה הכדורגלנים עומר אצילי ודור מיכה, שהיו אז שחקני מכבי תל אביב ונדדו בהמשך בעקבות הפרשה שנסגרה ללא כתב אישום אחרי שנודע כי הילדות שיקרו לגבי גילן כשאמרו שהן מעל גיל 15, נפתחת מחדש.
בחדשות 13 חשפו כי מחר (רביעי) במהדורה המרכזית בערוץ הם יציגו שיחות בין שני הכדורגלנים, בהם ייחשפו פרטים חדשים ומטרידים במיוחד. על פי חומרי החקירה, אצילי ומיכה מתכתבים ביניהם על האפשרות להצטייד בחומרים אסורים למפגש עם הבנות, ומנסים לצרף חבר נוסף. בנוסף הם מכנים אותם שוב ושוב כילדות וקטינות.
 
אצילי כתב: "בטוח, ראיתי אותן על אמת. יודע מה נקבל". מיכה הגיב: "נראה לי שתי מטורפות...נגיד להן *** אחת לשנייה...הן יעשו הכל. מקווה שאני לא טועה באבחנה שלי". אצילי ענה: "בדרך, עשר דקות. יש אבקה?". מיכה הגיב: "לא, אמרה לי שאתה לא רוצה יאפס". אצילי: "לבנות לא. תארגן". מיכה: אין, מאוחר מדי".
 
תגובות לכתבה(12):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 8.
    האשמה: גברים
    ארווין 08/2022/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מרב מיכאלי מנסה להתנער מהתדמית של מפלגת מרצ ולהציג עצמה כנאורה יותר מזהבה גלאון למשל. אבל פרצופה האמתי מתגלה מדי פעם, בהצהרות, כדוגמת אלו שהובאו בתוכנית בערוץ 14 "הדו"ח של אראל סג"ל", שם היא מדברת על אונס, ניצול מיני והטרדה מינית וכורכת את הכול תחת הכותרת: טרור מגדרי. בכך היא רק מעודדת את האנסים האמיתיים, המאיימים על הבנות שלנו (גם דרך התופעה המזוויעה של סם האונס) ומחלישה את עוצמת המלחמה שאנו צריכים לנהל, כנגד הרשע האמתי. זה מזכיר לי את הביטויים של השר אדלשטיין בפרשת יחסי המין במלון באילת, כשאמר: "אותי לא מעניין אם מדובר פה באונס, או בהפקרות מינית מינית, הכול עניין של ערבות הדדית" והמבין יבין... לפחות מבחינתה של זהבה גלאון, צריך לחוקק חוק מיוחד שייקרא: "גברים", כל מה שקשור בעניין המגדר המיני, הגברים אשמים ויש להעמיד אותם לדין. מבחינה זאת, רוכבת זבה גלאון היטב על הגל המוסרי, שמתעלם מכל היבט משפטי, בדיוק כפי שקורה בעניין שני הכדורגלנים אצילי ומיכה, שיצאו זכאים לגמרי במשפטם. אבל התקשורת הצליחה להציף כל מני תכתובות שאין להן ולא כלום לפן המשפטי, כדי לנסות לפגוע בהם ובכל זאת לכלוא אותם. "זהי
    סגור
  • 7.
    כל החוקים נגד הטרדה מינית הן גזענות נגד מזרחיים (ל"ת)
    רויטל אוחנה 07/2022/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • שטיפת מח, פגיעה בנשים
    סו 07/2022/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הזוי, מחשבה גזענית. הפוגענות לא יושבת על מזרח או מערב אלא על מעשה פלילי כנגד קטינות.
    סגור
  • 6.
    לסלק אותם לצמיתות
    חיים 07/2022/28
    הגב לתגובה זו
    0 1
    שני האנזים האלה צריכים לעמוד לדין על אונס קטינות .ולא להמשיך לחגוג המגרשים הגיבורים. מי שמתחיל צואה אנושית כזו לא יותר טוב מהם.צריך שבעצם לא יוסר מהם עד שלא יעמדו בחומרה. גועל נפש!!!
    סגור
  • 5.
    אפשר הסבר - למה הם כאלה מכוערים?
    ? 07/2022/28
    הגב לתגובה זו
    7 0
    חוץ מזה, לסמם ולנצל מצוקות ומצבים זו מומחיות של מרבית הגברים.
    סגור
  • טען עוד
  • נערות מופקרות
    נעמה 07/2022/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שני העלובים האלה זה קצה הקרחון. מי יודע עוד כמה כדורגלנים פועלים באותה שיטה. החינוך המופקר של הילדות,בא מלחמות לקוי בבית. מה הן מוצאות ב מפגשים אצל גברים ,בוגרים? תתבגרו לנוער של היום אין גבולות.הכל שאלה של חינוך.
    סגור
  • כמה שאת מטומטמת
    DF 07/2022/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כי הנוער אשם נכון! בטח 2 ילדות שאם נצא מנק' הנחה שבאות מחינוך לקוי בבית(כפי שכתבת נשמה) על אחת כמה וכמה יש לך את החוצפה להאשים אותן?! מקווה שאת לא אמא.
    סגור
  • 4.
    לצחוק או לבכות
    אזרח מודאג 07/2022/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עבריין מין זה גואל רצון מה שקרה שם היה בהסכמה וכמה קל לשפוט צד אחד ואני ממש לא מרחם עליהם אך אותן בנות שעשו מה שעשו רק מייצגות דור שלם של צעירות שמבחינתן להיכנס למיטה זה כמו ארוחת צהריים ולא משנה שזה מפורסם זה כבר מזמן איבד את הגבול נערות היום הן חסרות כבוד ובושה לעצמן תעשו בדק בית בנושא הזה למרות שהיום הכל נוטה לכיוון אחד במיוחד מצד התקשורת הנייטרלית
    סגור
  • 3.
    סמים ומין עם ילדות -שני עבריינים
    שני פושעים 07/2022/27
    הגב לתגובה זו
    0 1
    לפי ההתכתבויות הם ידעו שהם קטינות - צריך כתב אישום נגדם על עבירות חמורות !
    סגור
  • 2.
    גם המשטרה בישראל לא שווה כלום
    אזרח 07/2022/27
    הגב לתגובה זו
    8 0
    איך סוגרים תיק עם התכתבויות כאלה מפלילות על סמים ילדות ומין -משטרה דמיקולו.
    סגור
  • 1.
    בתןר אוהד הפועל באר שבע אני מתביש איך לוקחים עברין מין (ל"ת)
    טוני המרוקאי 07/2022/27
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • הבעלים היחיד שאיכפת לו ממוסר
    גולדאר מלך 07/2022/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    באר שבע וחיפה העיקר מועדונים מוסרים
    סגור