עסקי ספורט

סערת אצילי ומיכה: שר הספורט בפנייה חריגה לבעלי הקבוצות

שר התרבות והספורט, חילי טרופר, הגיב לסערת חשיפת התכתבויותיהם של עומר אצילי ודור מיכה על רקע פרשת 'הכדורגלנים והקטינות': "יחס מבזה לנערות ודיבור על סמים, מי ששותק נותן לגיטימציה. כל מי שבחרו בשחקנים האלה כחלון הראווה שלהם - אל תקלו ראש"
מערכת ice | 
חילי טרופר (צילום ויקיפדיה)
פרשת הכדורגלנים והקטינות ממשיכה לעורר סערה על רקע פרסום תחקירו של אלמוג בוקר במהדורת חדשות 13 אתמול (רביעי) בו חשף את ההתכתבויות בין עומר אצילי לדור מיכה שעומדים במרכז הפרשה.
שר התרבות והספורט, חילי טרופר, סיפק את תגובתו לסערה ואף ספק המליץ ליעקב שחר ואלונה ברקת, בעלי מכבי חיפה והפועל באר שבע, קבוצותיהם של עומר אצילי ודור מיכה בהתאמה, לנקוט עמדה ופעולות נגד השחקנים על רקע ההאשמות הקשות נגדם שנחשפו לכאורה בהתכתבויות ביניהם.
 
שר התרבות חילי טרופר אמר כך: ״בתחקיר שפרסם אלמוג בוקר, כל המעריצים של השחקנים נחשפו ליחס מבזה לנערות ולדיבור על סמים של שניים מהכוכבים הגדולים ביותר. מי ששותק - נותן לגיטימציה ומעביר מסר שזה בסדר להתייחס לנערות כאילו הן חפצים ושאפשר לבחון אפשרות לצרף סמים ואלכוהול ל"חגיגה עם ילדות". כל מי שבחרו בשחקנים האלה כחלון הראווה שלהם – אנא אל תקלו ראש. הרבה מאוד צעירים מביטים עליכם, הרבה מאוד נערות מנסות להבין אתכם״.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה