עסקי ספורט

ברק אברמוב מתקרב לרכישת בית"ר: זו פריצת הדרך בעסקה

משה חוגג העביר מסר לפיו מצא פתרון לבקשתו של אברמוב לערבות של 10 מיליון שקלים שביקש על מנת לרכוש את בית"ר ירושלים. מכירת בני יהודה כבר נעשה וכעת מסתמן כי נותר מכשול אחד - דרישת המשטרה להכניס לחשבונה 5 מיליון שקלים
מערכת ice | 
ברק אברמוב (צילום שלומי יוסף)
סאגת מכירת בית"ר ירושלים מידי משה חוגג לברק אברמוב מסרבת להסתיים. אחרי שנדמה היה אתמול (שני) כי אברמוב זז הצידה מביצוע העסקה אחרי הדרישות לערבות על סך 10 מיליון שקלים, זאת ללא קשת לדרישות המשטרה להכניס ישירות לחשבונה 5 מיליון שקלים במזומן. 
כעת, הבעלים היוצא משה חוגג, העביר מסר לפיו מצא פתרון לבקשתו של אברמוב לערבות של 10 מיליון שקלים שביקש על מנת לרכוש את הקבוצה. בזכות כך, המכשול היחיד שנותר הוא מול דרישות המשטרה. כך פורסם היום ב-'ONE'.
 
בצד של אברמוב זועמים על כך שעו"ד יצחק יונגר, הנאמן של משה חוגג, חתם עם המשטרה שאברמוב יזרים את הכסף מחשבונו האישי ישר למשטרה, כאשר הוא דרש להעביר את הכסף לחשבון בית"ר ירושלים ומשם הקבוצה תעביר למשטרה. לגבי המכשולים לערבות, נערכה פגישה בין אברמוב למנכ"ל עיריית ירושלים, איציק לארי. בעירייה מוכנים להקדים לקבוצה ב-3-4 שנים את ההקצבה השנתית, אך ישנם מספר מכשולים נוספים.
 
בראשם - העירייה נותנת כיום 1.8 מיליון שקלים לשנה לתקציב המועדון, אבל אם הקבוצה יורדת ליגה אז ההקצבה יורדת. אברמוב הבהיר לאורך כל הדרך כי בלי שלושת התנאים: מכירת בני יהודה, פתרון עם המשטרה וערבות של 10 מיליון שקל, הוא לא ירכוש את בית"ר. נכון לעכשיו, רק מכירת בני יהודה למשה דמאיו יצאה אל הפועל.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה