עסקי ספורט

עסקת בית"ר ירושלים וברק אברמוב פוצצה: "נשחק בליגה א'"

בית"ר ירושלים בדרך לליגה א': ברק אברמוב, שאמור היה לרכוש את המועדון מהבירה, הודיע: "יש גבול ונחצו כל הקווים האדומים האפשריים החלטתי  לסיים את המשא ומתן ולרדת מהאפשרות לרכוש את המועדון". חוגג הגיב: "בית״ר תשחק בליגה א׳"
מערכת ice | 
ברק אברמוב (צילום שלומי יוסף)
בית"ר ירושלים בדרך לליגה א': ברק אברמוב, שאמור היה לרכוש את המועדון מהבירה ונמצא בשבועות האחרונים במו"מ קדחני כדי להשלים את העסקה, הודיע היום (שלישי) כי הוא יורד סופית מהעסקה ולא יהיה הבעלים של הקבוצה. 
ההודעה המלאה מטעם ברק אברמוב: "ברק אברמוב, שהוא איש עסקים בעל אחריות לעסקיו, עובדיו ובעיקר משפחתו, הכניס את עצמו, באומץ רב, לעסקה מורכבת באופן חסר תקדים, ללא בדיקת נאותות, מתוך הסכמה לקחת על עצמו התחייבויות עתק שיצר המועדון. זאת, כאשר הוא מגובה בהבטחות רבות ושונות מגורמים כאלה ואחרים להירתם ולסייע".
 
עוד נכתב כי "לאור התרחשויות הימים האחרונים, ובפרט העובדה שגורמים שונים שהבטיחו להירתם ולסייע פשוט התאדו ברגע האמת, לאחר שהתנאים המוקדמים שהוצהרו מהיום הראשון לא התקיימו ולא יתקיימו ולאור התנהלות לא מקובלת מצד צדדים הקשורים לעסקה, החליט ברק, שנשאר לבד במערכה, כי יש גבול ונחצו כל הקווים האדומים האפשריים".
 
לסיכום הטיל אברמוב את הפצצה: "משכך, ברק החליט לסיים את המשא ומתן ולרדת מהאפשרות לרכוש את המועדון. ברק מאחל הצלחה רבה לבית"ר ירושלים, שיקרה לליבו ואהובה עליו. הוא מאחל ומייחל להצלחתה ויתרום ויסייע לה בעתיד, באהבה וברוחב לב". משה חוגג, הבעלים לשעבר, אמר על פי ONE בשיחות סגורות עם מקורביו כי "לאף אחד לא אכפת מבית”ר, ובראשם העירייה. בית״ר תשחק בליגה א׳”.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה