עסקי ספורט

ערן זהבי מתפוצץ: יוסי בניון ואלון חזן על הכוונת

רעש גדול סביב הנבחרת בעקבות אי זימונו של ערן זהבי לנבחרת והסיבה משונה. בנבחרת דורשים כי זהבי יישן עם אחד משחקני הנבחרת בזמן המשחקים בעוד השחקן מסרב. הכוכב הגיב על הפרשה באינסטגרם
מערכת ice | 
ערן זהבי (צילום פלאש 90/ רועי אלימה)
סגל הנבחרת פורסם והפתעה רבה הייתה כאשר שמו של שיאן הכיבושים של הנבחרת, ערן זהבי, לא היה. מאמן הנבחרת, אלון חזן, הסביר זאת כי השחקן "אמר שלא יכול להיות עם שותף בחדר". המנהל המקצועי של הנבחרת, יוסי בניון, חיזק את הדברים ואמר "ערן אמר 'או זה או שאני לא בא'". אי זימונו של זהבי ודבריהם של חזן ובניון עוררו סערה רבה.
 
זהבי לא נשאר חייב ופרסם את תגובתו באינסטגרם. "השבוע הוזמנתי לשיחה עם מאמן הנבחרת אלון חזן. הייתה שיחה ארוכה וטובה על כמה הוא רוצה שאהיה חלק מהנבחרת, כמה אני חשוב וכמה כושר המנהיגות שלי והמקצועיות שלי יכולים לעזור לנבחרת. כמובן שאמרתי לו שאני פה בשבילו ובשביל הנבחרת כמו תמיד." – פתח זהבי את דבריו. לטענתו, הוא העלה את עניין הרצון לישון בחדר לבד כפי שנהוג בשנים האחרונות לאחר שהבין שבכינוס הקודם, בו לא לקח חלק, הנוהג היה כי כל השחקנים ישנו שניים בכל חדר.
 
"בסוף השיחה העליתי את נושא הלינה המשותפת בחדרים. עניין שהבנתי שנכנס לתוקף בזימון האחרון ועליו שמעתי מהשחקנים ולא מהצוות עצמו. שהעליתי את הנושא הבנתי עד כמה הם מוכנים ללכת רחוק..." – התחיל זהבי להאשים והסביר מדוע הוא זקוק לחדר לבד – "אני נמצא לבד בחדר וזאת מהסיבה הפשוטה שלפני כל אימון ומשחק אני קם מוקדם מאוד עם הכנות בוקר, תפעילה, נוהל אכילה והתארגנות וגם בלילה הולך לישון מוקדם כל זה כדי להיות מוכן לאימון הבא וכמובן למשחק המתקרב".
 
נכון לעכשיו אף אחד מהצדדים לא "ירד מהעץ" ונראה כי משחקו האחרון בנבחרת של זהבי מאחוריו. הכרזה רשמית על פרישה עדיין אין, אך הנבחרת במשחקים הקרובים תצטרך להסתדר בלי הכובש המצטיין שלה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה