עסקי ספורט

פדרר נפרד במשחק אחרון, נדאל לא הצליח לעצור את הדמעות

השניים שיתפו פעולה במשחק זוגות בגביע לייבר, מה שהפך למשחקו האחרון של השוויצרי בקריירה
מערכת ice | 
צילום AP
בלילה של בין שישי לשבת האחרונה, התרחש לו רגע היסטורי - רוג'ר פדרר, אגדת טניס ומי שנחשב לאחד השחקנים הגדולים, אם לא הגדול בהיסטוריה, שיחק את משחקו האחרון. באופן סמלי, את רגעיו האחרונים בטניס התחרותי, הוא חלק דווקא עם יריבו הגדול על המגרשים רפאל נדאל. השניים חברו לשחק בטורניר זוגות, במסגרת גביע לייבר והפסידו לג'ק סוק ופרנסס טיאפו בשלוש מערכות. משפחתו, אגדות טניס אחרות כמו ג'ון מקנרו, ביורן בורג וכמובן נובאק ג'וקוביץ', לצד סלבס רבים, נכחו בעולם ביחד עם 20 אלף צופים נרגשים. 
 
כך פדרר אמר בראיון של סיום המשחק: "זה היה יום נהדר, אמרתי לשחקנים שאני שמח ולא עצוב. זה מרגיש נהדר להיות פה ונהניתי לנעול את הנעליים בפעם האחרונה. כל דבר היה בפעם האחרונה. להיות כאן עם הקהל, לא הרגשתי לחץ כי הייתי פה עם המשפחה והחברים. אני כל כך מאושר שהצלחתי לשחק. היה משחק נהדר ולא יכולתי להיות שמח יותר. היה נפלא. לשחק עם רפא באותה קבוצה ולראות את כל האגדות כאן מסביב".
 
"לא רציתי להרגיש בודד. רציתי להיפרד כחלק מקבוצה. הרגשתי שאני שחקן קבוצתי. היה לי צוות תמיד ונהניתי מאוד להיות חלק מהם. להיות בקבוצה עם כל השחקנים הנהדרים האלה זה היה תענוג. זה שהקהל תמך בי ככה זה הכול בשבילי. הקריירה שלי הייתה מסע מושלם. כולם פה, הבנים שלי, הבנות, אשתי שכל כך תמכה בי לאורך השנים. היא הייתה יכולה לעצור את הקריירה שלי מזמן, אבל היא אפשרה לי להמשיך ואני מודה לה כל כך. אני מאשים את אמא שלי, כי רק בגללה אני כאן, אני מודה להורים שלי על הכול. זה הכול בזכותם", סיכם הכוכב. לאורך נאום הפרידה, המצלמה תפסה את נדאל ממרר בבכי, רגע מרגש במיוחד, לאור כך שהשור ממיורקה היה נחשב ליריבו הגדול ביותר של פדרר, לאורך הקריירה שלו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה