עסקי ספורט

מאמן נבחרת הנוער חושף: "אני כבר לא כועס על עצמי"

מאמן נבחרת הנוער בכדורגל, אופיר חיים, נחשף היום בפוסט מרגש בעמוד האינסטגרם שלו וחושף כי בעבר התייבש באוטיזם של בנו אך תודות לנבחרת היום הוא גאה לקדם הנושא בשיח הציבורי
מערכת ice | 
אופיר ואור חיים (צילום אינסטגרם)
בשנה האחרונה נבחרת הנוער בכדורגל בישראל הגיעה להישגים מרשימים מחוץ לארץ והביאה כבוד גדול לכדורגל הישראלי. כצפוי למעמד שכזה, אשר טומן בחובו לו מעט אחריות ולחצים, נאלץ המאמן וכדורגלן העבר אופיר חיים, לחשוף לא מעט צדדים בחייו באופן פומבי, כאשר הראשון שבהם הוא בנו אור.
בפוסט כנה ונרחב בעמוד האינסטגרם שלו חושף חיים כי בעבר היה לו קשה להכיל ולהתמודד עם אבחנת האוטיזם של בנו אור ולדבריו: "מי שעקב אחריי לאורך השנים, בטח שם לב שכמעט ולא חשפתי את עצם האבחון… היום אני מבין שחלק מזה נבע מבושה, לאחר מכן מהכחשה, כעס, תסכול, ואני כבר לא כועס על עצמי, אני יודע שזה תהליך שהייתי חייב לעבור". 
 
יתרה מכך כותב חיים כי דווקא החשיפה והתפקיד החשוב בנבחרת ישראל הם אלו שדחפו אותו להתעמת עם המצב וגם לקדם את הנושא החשוב מודעות לאנשים על הספקטרום בשיח הציבורי: "אני מבין וגאה על כך שהתפקיד שלי הוא הרבה יותר גדול מהמקרה הפרטי שליאני אעשה כל דבר על מנת לגרום לשינוי ולא בססמאות הריקות מתוכן". 
חלק מן המאמץ הזה, אומר חיים, היא השתתפותו שלו ושל אשתו בתוכנית של גדעון אוקו בערוץ 12 ובפוסט הוא מזמין את עוקביו לצפות בריאיון בשעות אחר הצהריים. 
חיים הוא לא היחיד שתורם מזמנו לסיוע לאנשים ובעיקר לילדים על הרצף האוטיסטי, ולאחרונה הכריש אמיר איל השקיע בסטארט-אפ שמטרתו להעניק סיוע וטיפול מהיר לילדים שלא מצליחים לקבל סיוע בזמן מקופות החולים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה