עסקי ספורט

מנצ'סטר יונייטד בדרך לבעלים חדשים? אפל מתכננת הצעה מטורפת

על פי 'דיילי סטאר': "הבוסים של אפל הביעו עניין בדיון על עסקה פוטנציאלית" עם הבעלים הנוכחיים ג'ואל ואברם גלזר. המחיר המבוקש נקבע בתחילה על 8.25 מיליארד ליש"ט (כ-10 מיליארד דולר), אך לפי ההערכה אפל מתכננת להוציא סכום שקרוב יותר ל-5.8 מיליארד ליש"ט
מערכת ice | 
מנצ'סטר יונייטד (צילום pexels)
ענקית הטכנולוגיה אפל תפתור את הבעיות של הקבוצה הכי מסובכת כרגע בכדורגל האנגלי והעולמי? החברה, שמוערכת בשווי מהגבוהים בעולם רוצה לקנות את השדים האדומים, כך על פי דיווחים בתקשורת העולמית.
מנכ"ל אפל טים קוק להוט לחקור את האפשרויות הלא מוכרות כאשר הבעלים של יונייטד נחוש למכור את המועדון שבעבר נחשב לעשיר בעולם. אגב, בימים האחרונים גם צצו שמועות כי שחקן העבר המוכר ביותר של המועדון, דייויד בקהאם, בדק לגבי האפשרות לרכוש את המועדון.
 
ה"דיילי סטאר" דיווח היום (חמישי) כי "הבוסים של אפל הביעו עניין בדיון על עסקה פוטנציאלית" עם הבעלים הנוכחיים ג'ואל ואברם גלזר. המחיר המבוקש נקבע בתחילה על 8.25 מיליארד ליש"ט (כ-10 מיליארד דולר), אך לפי ההערכה אפל מתכננת להוציא סכום שקרוב יותר ל-5.8 מיליארד ליש"ט.
מדובר בסכומים עצומים בעולם הספורט והם ירסקו את מחיר השיא של 4.25 מיליארד ליש"ט שנקבע על ידי צ'לסי במאי. זה גם ייצג רווח בריא עבור ה-Glazers, שרכשו את Man Utd בפחות מ-800 מיליון ליש"ט ב-2005. אבל זה שינוי קטן יחסית עבור אפל, שהרוויחה את כספי ההצעה שלה רק בהכנסות מופחתות מהאייפד ברבעון האחרון.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה