עסקי ספורט

מי בישראל ישדר את מונדיאל 2026? זה הסיבה שהערוצים בורחים

המונדיאל בקטאר יצא לדרך אבל בפיפ"א כבר יכולים לחשוב על הטורניר בעוד ארבע שנים ואולי גם התקשורת הישראלית: הטורניר ייערך ב-11 ערים בארה"ב, 3 במקסיקו ו-2 בקנדה. מי יקבל את הזכות לשדר את המשחקים שיהיו בשעות לא אטרקטיביות?
מערכת ice | 
אצטדיון מיטלייף ניו יורק (צילום אינסטגרם)
אחרי שמונדיאל 2022 בקטאר יצא לדרך, האמריקאים שחוגגים על כר הדשא גם יכולים במקביל כבר להתכונן ולחשוב על הטורניר הבא, אותו הם יארחו בצוותא עם מקסיקו וקנדה ב-2026, כאשר זהות הערים המארחות כבר ידועות. אבל מה לגבי השידור ויותר חשוב, מי בישראל יפיק אירוע בסדר גודל שכזה?
יש לציין כי זכויות השידור למונדיאל 2026 שייערך בקנדה, ארה״ב ומקסיקו, טרם נרכשו על ידי גופים מישראל. כלומר לא ידוע איפה הוא ישודר עדיין ולא בטוח שזה יהיה בכאן 11 כמו קטאר. בהמשך צפוי להיפתח מכרז מסקרן שיכריע. רק צריך לזכור ששעות המשחקים עבור הצופה הישראלי יהיו פחות אטרקטיביות בגלל הפרשי הזמן.
 
באופן טבעי, החלוקה נותנת את רוב המוחלט של הערים המארחות למדינה הגדולה מכולן, ארה"ב, כאשר מתוך 16 הערים המארחות, 11 שייכות לה: סיאטל, סן פרנסיסקו, לוס אנג'לס, קנזס סיטי, דאלאס, אטלנטה, יוסטון, בוסטון, פילדלפיה, מיאמי, וניו יורק / ניו ג'רזי.
במקסיקו: מקסיקו סיטי, גוואדלחרה ומונטריי; ובקנדה: ונקובר וטורונטו.
זו תהיה הפעם השנייה בהיסטוריה שארה"ב מארחת את מונדיאל הגברים, זאת לאחר שעשתה זאת לראשונה ב-1994, במהלך שהעלה את רמת הפופולריות של הענף במדינה בצורה משמעותית. עבור מקסיקו, תהיה זו הפעם השלישית, אחרי שאירחה ב-1970 (הטורניר האחרון והיחיד בו השתתפה ישראל בטורניר) ו-1986. קנדה, שעלתה למונדיאל הקרוב לראשונה בתולדותיה, תארח בפעם הראשונה. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה