עסקי ספורט

למה שוער מכבי נתניה לשעבר תובע אותה במאות אלפי שקלים?

שוערה לשעבר של מכבי נתניה תובע את הקבוצה בטענה כי זו האחרונה ביצעה נגדו הלנת שכר ואף קיימה משא ומתן עם שוער אחר וזאת למרות שהבטיחה לו שתמשיך עמו לעוד עונה
מערכת ice | 
דני עמוס (צילום יחצ, freepik)
בחודש יולי האחרון השוער לשעבר של מכבי נתניה, דני עמוס, שלח לקבוצה התראה לפני תביעה באמצעות עורך דינו בטענה שהקבוצה ביצעה הלנת שכר משמעותית וכי פיטרה אותו שלא כחוק. כעת, התביעה הוגשה באופן רשמי וסכומה קפץ מ-600 אלף ל-866,060.
על פי אתר ONE עמוס דורש במסגרת התביעה פיצויים על דמי חופשה, דמי הבראה, פיצוי על פיטורין שלא כחוק, דמי הודעה מוקדמת, פיצוי על אי הפרשה לקרן הפנסיה, גמל עבודה בשבת והרשימה נמשכת. 
 
נוסף על הטענות הללו, שעלו כבר בכתב ההתראה לפני תביעה, עמוס טוען כי לצד הלנת השכר הקבוצה ניהלה משא ומתן מול שוער אחר וזאת למרות שהבטיחה לו לעמוס שהוא ממשיך לעוד עונה עם הקבוצה. באשר לתלושי השכר כאמור נטען שלא הופרשו לשוער בתלוש השכר זכויות סוציאליות, דמי חופשה ופנסיה.
יתרה מכך, מתברר כי על פי החוזה עמוס היה עתיד לקבל כ-90 אלף שקל כמענק עלייה לפלייאוף, אלא שהוא קיבל סכום חלקי רק לאחר שפנה באופן אישי להנהלה. מטעם הקבוצה טרם התקבלה תשובה לכתב התביעה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה