עסקי ספורט

מונדיאל בהייטק: איך צפו במונדיאל בחברות הסטארט אפ בארץ?

לנובו, רד האט, מטריקס ועוד חברות הייטק רבות וטובות ניצלו את רגעי ההכרעה של המונדיאל לאירועי גיבוש סביב צפייה משותפת
מערכת ice | 
הקרנת המונדיאל בלנובו (צילום עידן סבח)
המונדיאל הוא אירוע מרגש במיוחד ומהווה סיבה למסיבה בכל בית בישראל ובעולם וכך גם בקרב חברות רבות, אשר מנצלות את ההזדמנות לקיים אירוע מושקע וחגיגי לעובדיהם או לקוחותיהם, סביב משחקי חצי הגמר והגמר. להלן כמה דוגמאות:
טופ מערכות (Top Group) מארחת את הלקוחות והעובדים במפגש ספורטיבי
חברת טופ מערכות (Top Group) הנסחרת בבורסה לניירות ערך בת"א ומובילה בפתרונות תכנה בתחומים שונים עבור ארגונים המובילים בישראל, ערכה אתמול (ראשון) לעובדיה ולקוחותיה אירוע צפיה חגיגי רב משתתפים במשחק גמר המונדיאל, במתחם אירועים הסמוך למשרדי החברה. הצופים הנלהבים ובהם כ- 300 משתתפים מכל גווני התעשיה, נהנו מכיבוד המייצג מדינות שונות בעולם: מקסיקני, תאילנדי, ישראלי, אמריקאי וברז בירה חופשי. קרן מורנו, סמנכ"לית שיווק טופ מערכות: "הצפייה במשחקי הכדורגל של ליגת האלופות והמונדיאל באווירה ספורטיבית ייחודית, ביחד עם לקוחותינו, הפכה כבר למסורת המתקיימת מדי שנה. לעובדים יש הזדמנות ליהנות מיחסי עבודה לא פורמליים עם עמיתיהם וגם להכיר היכרות אישית את הלקוחות. אירועים מסוג זה מאחדים ומגבשים והם חלק מהתרבות הארגונית שלנו בטופ".
רד האט (Red Hat) ישראל אירחה את שירותי בריאות כללית לצפייה משותפת
חברת הקוד הפתוח הגדולה ביותר בעולם, הזמינה את עובדי מערך ה-IT של שירותי בריאות כללית לצפייה משותפת במשחק חצי הגמר של המונדיאל במשרדי רד האט ברעננה. העובדים של שתי החברות נכנסו לאווירה התוססת עם מיתוג אדום-לוהט של רד האט ונהנו מפינוקים שכללו פיצות, בירות ונשנושים במהלך הצפייה.
לנובו חוגגת הובלה באירוע כפול
לנובו, יצרנית המחשוב המובילה, השולטת כיום בכמעט מחצית משוק המחשוב הצרכני בישראל, ניצלה את חגיגות המונדיאל כדי לחגוג את ההישג עם שותפיה ולקוחותיה בשני אירועים שנערכו סביב שני משחקי חצי גמר המונדיאל והתקיימו ב-"לילי מטבח שף"בימי שלישי ורביעי. את האירועים ליוו דוכני מזון ממותגים בסגנונות ששיקפו את המדינות המתחרות, מאסדו ועד פואה גראס, ובהמשך הוזמנו האורחים לשמוע הרצאה בנושא הטכנולוגיות החדשניות בתחום הספורט-טק שאותה העביר אמיר רווה,מייסד הייפ ספורטס. בסיום ההרצאה צפו האורחים בשידור פרטי של חצאי הגמר על גבי מסך ענק בליווי נשנושים, הפתעות ואלכוהול משובח. את השידור ליוו השדרן שמוליק מזרחי והפרשן תום בנאדו.
Matrix 2Bsecure ושותפותיה Netskope ו- Panera צפו יחדיו
חברת אבטחת המידע והסייבר של מטריקס, Matrix 2Bsecure, בשילוב שותפותיה חברת Netskope וחברת ההפצה Panera, קיימו אירוע לקוחות חגיגי לכבוד גמר המונדיאל. החברות הקרינו על מסך ענק את משחק הגמר בבר הפטריקס בפתח תקווה, לשם הגיעו לקוחות משותפים של החברות אשר נהנו מערב של חוויות ואווירה טובה, שכלל ארוחת ערב עשירה וכמובן בירה ויין ללא תחתית. חברת Matrix 2Bsecure מקיימת בעשור האחרון מסורת עקבית של שידור גמר ליגת האלופות לכלל לקוחותיה. השנה, עם שידורי המונדיאל, הוחלט כמובן על אירוע דומה נוסף לכבוד גמר המונדיאל. מוטי צ'יקו, מנכ"ל החברה ציין כי "בין שלל הכנסים והמפגשים הטכניים והמקצועיים שמתקיימים על בסיס קבוע בתעשייה, חשובים לנו התקשורת והקשר הישיר עם לקוחותינו הרבים ולכן אנחנו שמים דגש גדול גם על אירועי כיף וגיבוש שמוציאים אותנו ומהשגרה ומטעינים אותנו בכוחות מחודשים".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה