עסקי ספורט
מסי מביא את מותג הבגדים שלו לוול סטריט, וזה שוויו
ליאו מסי נהנה מ12% מהכנסות המותג על שמו בחברת MGO גלובל, שבעליו ג'יני הילפיגר החליטה למנף את הצלחת הכוכב ולהביא אותו להנפקה בנאסד"ק
החברה שתיסחר תחת הסימול MGOL תנפיק בשבוע הבא בנאסד"ק 1.5 מיליון מניות במחיר של 5 דולר למניה, מה שמקנה לה שווי של 66 מיליון דולר. הקולקציה של מסי כוללת מעילים, קפוצ'ונים, חולצות ועוד בגדים יומיומיים בהשראת הכדורגלן, במגוון של בדים וחומרים. יחד עם זאת, מכיוון שמסי כבר מחויב לאדידס, המותג דווקא אינו כולל בגדי ספורט.
מסי עצמו אינו מבעלי המותג, אך נהנה מ-12% מההכנסות. המותג של מסי שהושק ביולי 2019 הוא הנכס היחיד של MGO. בראש החברה עומדת ג'יני הילפיגר, אחותו הצעירה של המעצב טומי הילפיגר, שכיהנה בעבר בתפקידים בכירים בחברה שלו והקימה את MGO ב-2018.
עוד ב-
עם הקמת המותג הכריזה הילפיגר כי מטרתו היא להוציא בכל שבוע פריט חדש במהדורה מוגבלת מתוך מחשבה ש"כל הראשון זוכה". אם יהיה ביקוש נדיר לפריט מסוים ייצרו אותו בכמויות מסחריות יותר. אבל למרות התוכניות המרשימות, מכירות החברה לא היו מלהיבות במיוחד, וההכנסות בתשעת החודשים שהסתיימו ב-30 בספטמבר ירדו ל-336 אלף לעומת 558 אלף בתקופה המקבילה ב-2021, והחברה רשמה באותה תקופה הפסד נקי של 1.86 מיליון דולר.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה



