עסקי ספורט

ירדן ג'רבי מתרגשת: "תשכחו מכל מה שראיתם"

נינג'ה ישראל חוזרת הערב לעונת הדו-קרב בקשת 12 והפרשנית נרגשת: "הדו קרב טרף את הקלפים. מי שלא מגיע מפוקס ומרוכז בעצמו, מי שמועד או חושש, מוצא את עצמו מחוץ לעונה בשלב מאוד מוקדם של התחרות"

מערכת ice |  1
נינגה ישראל (צילום יחצ קשת 12)
נינג'ה ישראל, אחת מהתוכניות האהובות בישראל, חוזרת ובענק לעונת הדו-קרב המסקרנת. הערב (ראשון) בקשת 12 עונת הדו-קרב המסקרנת יוצאת לדרך עם שורה של שינויים בפורמט, אחת מהם היא ירדן ג'רבי שמתרגשת מאוד.
ג'רבי כתבה: "התרגשות שיא! עונה 5 של נינג׳ה ישראל יוצאת לדרך הערב, עונת הדו קרב. תשכחו מכל מה שראיתם בעונות הקודמות, הדו קרב טרף את הקלפים. מי שלא מגיע מפוקס ומרוכז בעצמו, מי שמועד או חושש, מוצא את עצמו מחוץ לעונה בשלב מאוד מוקדם של התחרות".
 
עוד הוסיפה: "העונה הזו, היא העונה הכי מותחת, מפתיעה, מאתגרת ושוברת שיאים שתראו. תושיבו את הילדים.ות שלכם לצפות במתמודדים ובמתמודדות שהשקיעו את כל הכוחות, האנרגיות והזמן כדי להראות לנו כמה הם חזקים מנטלית ופיזית".
על פי הדיווחים, העונה החדשה והחמישית במספר אותה מגישים כמובן צמד המנחים - אסי עזר ורותם סלע, תהיה שונה ממה שהכרנו עד היום. מדובר הפעם בקונספט מעט שונה, כאשר המתחרים יתמודדו בדו קרוב אחד מול השני והמסלול למעשה יתפצל לשניים.
 
כזכור, העונה הראשונה שודרה ביולי-נובמבר 2018. המנצח היה יובל שמלא, שהצליח לעלות עד לשלב האחרון (הר המידוריאמה) אך הגיע לפסגה באיחור של שתי שניות בלבד. העונה השנייה שודרה ביולי-נובמבר 2019. המנצח היה גיל מרנץ שהגיע עד מכשול הלוחות הצפים בשלב 3 בגמר.
העונה השלישית שודרה בספטמבר 2020-פברואר 2021. המנצח היה שוב יובל שמלא שהגיע עד מכשול קפיצת מוט המתח בשלב 3 בגמר. העונה הרביעית שודרה ב-15 בדצמבר 2021 – 5 במרץ 2022. המנצח היה שוב יובל שמלא שניצח בפעם השלישית וגם עבר את הר המידוריאמה ב-26 שניות וזכה בתואר הנינג'ה הישראלי הראשון וה-16 בעולם. 
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כמב עולב ! במקום להראות את המתחרים מראים את המגישים.. (ל"ת)
    ליפה העגלון 01/2023/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור