עסקי ספורט

זו הסיבה שביתו של או ג'יי סימפסון נהרס

כוכב הפוטבול לשעבר, או ג'יי סימפסון, במיאמי נהרס לאחר שעוקל. סימפסון עבר לבית לאחר שזוכה ברצח זוגתו לשעבר ובן זוגה ואיבד את הבית לאחר שנכנס לכלא למספר שנים
מערכת ice | 
או ג'יי סימפסון (צילום מתוך טוויטר TheRealOJ32@)
ביתו לשעבר של או ג'יי סימפסון במיאמי, בו התגורר עם שני ילדיו הקטנים, לאחר שזוכה בגין רצח ניקול בראון סימפסון ובן זוגה, נהרס.
סימפסון בן ה-75 רכש את הנכס עם ארבעת חדרי השינה וארבעת חדרי רחצה, ששטחו יותר 1250 מ"ר בשנת 2000 תמורת 575,000 דולר.
 
בשנת 2008 סימפסון הורשע בשוד מזוין שבו היו מעורבים שני סוחרי מזכרות ספורט בלאס וגאס, וארבע שנים לאחר מכן הוטל עיקול על הבית בזמן שסימפסון עצמו ישב בכלא.
 
בשנת 2014 Global Rental E&P רכש את הנכס מהבנק המעקל JP Morgan Chase, תמורת 513,000 דולר, על פי רישומי שמאי הנכסים של מיאמי-דייד.
 
הבית ניצב על מגרש סגור בשטח של כמעט 7 דונם וכלל בית הארחה, בריכת שחייה ומגרש כדורסל.
עכשיו מתברר כי בקיץ האחרון הבית נהרס והוצא למכירה תמורת 2.6 מיליון דולר. בחודשים האחרונים, בעקבות אי הצלחה למכור את המגרש, הורד המחיר עד ל-1.9 מיליון דולר. לאחרונה, הוחלט להסיר את המגרש מהאפשרות לרכוש אותו ככל הנראה עד לירידה של הריבית.
בזמן שסימפסון רכש את הבית, הוא גילה שהוא יזקק לשיפוץ גדול. "גרתי בכמה מקומות די יוקרתיים – למקום הזה יש הרבה חסרונות בהשוואה אליהם", סיפר סימפסון בעבר למיאמי הראלד. "אבל האדמה נהדרת, וכבר פגשתי כמה מהשכנים".
בימים אלה סימפסון, ששוחרר ב-2017, גר בלאס וגאס.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה