עסקי ספורט

המלונות בירושלים על הכוונת: את מי החליטו להחרים בבירה?

דיווחים בתקשורת היוונית גורסים כי אא״ק אתונה פנתה ביממה האחרונה למשרד החוץ בישראל בבקשה לעזרה, לאחר שלדבריה נתקלה בסירוב של מלונות בירושלים לארח אותה אחרי מה שקרה עם אוהדיה במשחק הקודם. ומה טוענים בהפועל ירושלים שתארח את המשחק?
מערכת ice | 
הקמעות של מרתון ירושלים (צילום ארנון בוסאני)
אחרי השערורייה הגדולה במשחק הכדורסל של הפועל ירושלים מול א.א.ק אתונה שנערך בשבוע שעבר במסגרת רבע גמר ליגת האלופות של פיב"א ביוון, כאשר לעבר אוהדי ירושלים הושלכו אבנים גדולות, נזרקו חזיזים וזיקוקים, ובין השאר נשרפו גם דגלי ישראל, העימות ממשיך עם טענות מנגד.
דיווחים בתקשורת היוונית גורסים כי אא״ק אתונה פנתה ביממה האחרונה למשרד החוץ בישראל בבקשה לעזרה, לאחר שלדבריה נתקלה בסירוב של מלונות בירושלים לארח אותה אחרי מה שקרה עם אוהדיה במשחק הקודם.
 
מהפועל ירושלים נמסר בתגובה: "לא היו דברים מעולם. היוונים מנסים לייצר מציאות שקרית שלפיה גם הם חשים מאוימים. ככל הידוע לנו אף מלון לא סירב לאכסן את הקבוצה. חבל שגם התקשורת הישראלית משתפת פעולה עם טענות השווא הללו, מבלי לבדוק ולאמת את המידע עם הגורמים הרלוונטיים".
 
כזכור, לאחר ששרפו דגלי ישראל, התפרעו האוהדים היוונים והשליכו במהלך המשחק וגם במחצית אבנים גדולות המזכירות סלעים, ליציע הישראלי. חלק מאוהדי אתונה גם הפגינו סממנים פלסטיניים כמו דגלי אש"ף, ואפילו הניפו את תמונתו של הטרוריסט המורשע מרואן ברגותי, היושב בכלא הישראלי ונידון לחמישה מאסרי עולם על רצח חמישה ישראלים.
 
אנשי איגוד הכדורסל האירופי פיב"א ביצעו הערכת מצב במחצית, ושקלו להפסיק את המשחק. בסופו של דבר הרבע השלישי יצא לדרך באיחור, והשופטים הכריזו כי באירוע החריג הבא, אם יתרחש, המשחק יופסק מיידית ויתחדש רק אם כל הקהל ייצא החוצה. לבסוף המשחק הגיע לסיומו והקבוצה היוונית ניצחה 78:94, מה שיוביל לקיום משחק שלישי וקובע בירושלים (במשחק הראשון בארץ ניצחה ירושלים).
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה