עסקי ספורט

במהלך משחק הכדורסל: זה מה שקרה למיקי זוהר

שר התרבות והספורט, מיקי זוהר, צפה אמש (רביעי) בניצחונה המוחץ של הפועל ירושלים במסגרת ליגת האלופות ולזה הוא לא ציפה. במהלך הירידה למחצית אוהדי הקבוצה הירושלמית צעקו לעברו "בושה"
מערכת ice |  2
מיקי זוהר (צילום צילום מסך ערוץ הכנסת)
אתמול (רביעי) מול קהל שיא של 11,600 צופים, הפועל ירושלים הביסה את א.א.ק אתונה 51:91 ועלתה לראשונה לפיינל פור של ליגת האלופות. בין הרבים שהגיעו למשחק היה שר התרבות והספורט, מיקי זוהר, שזכה לקריאות "בושה" בעת הירידה למחצית.
סרטון שפרסם בטוויטר כתב ערוץ 13, טל שורר, מראה כיצד בעת בירידה למחצית, השר זוכה לקריאות "בושה" וגם מראה כיצד ניסיון שלו לשוחח עם חלק מהם לא צולח. 
זוהר עצמו הגיב לציוץ וכתב: "אל מול אוהדים בודדים מירושלים שבחרו לצעוק ולקלל היו עשרות מאוהדי הקבוצה שניגשו אליי וגינו את הגישה הזו וזה מחמם את הלב. צריך להזכיר לאלו שבחרו לצעוק ולקלל שרק לפני כמה ימים הם הרגישו במשחק חוץ באתונה מהי המשמעות של להיות אחים יהודים. לא לשנאת אחים".
שורר הגיב וכתב: "לא הייתי אומר בודדים – רק בסרטון רואים איזה 20 בבירור והיו יותר – זכותם לקרוא וזכות אחרים לחבק. בכל מקרה, ציון, שניגשת אליו הוא אחיו של סמ"ר ליאל גדעוני ז"ל, שנפל בצוק איתן – נראה לי שהוא 'מיושר' על נושא ה'כולנו אחים' גם לפני אתונה... הוא פשוט מאמין שאח לא עושה מהפכה על אח".
השר זוהר לא נשאר חייב והגיב שוב: "עצוב שאתה מנסה לקחת את זה למקום הזה. לחצתי את ידו, ואמרתי לו שאני אוהב אותו. הוא ביקש ממני את מה שאני עושה כל יום: לעשות הכול כדי שהשקט יחזור למדינה. אגב, חשוב שאנשים ידעו וגם אתה שחצי מהעם הזה חושבים שזו מהפכה חשובה ומתבקשת".
שרר לא נשאר חייב וענה: "אני חושב שזה באמת היה שיח יפה ולכן ציינתי אותו בציוץ המקורי. מי שצעק 'בושה' לא צעק 'אני שונא אותך' הוא צעק 'בושה שאחים שלי עושים מה את מה שהם עושים'. מרגיש שלא נסיים בלשכנע אחד את השני. לפחות הסכמנו שזו מהפכה ולא 'רפורמה' וכל מיני עטיפות צלופן של קהלת, רוטמן והחבורה".
זוהר סיכם: "לא כל המהפכות הן דבר שלילי. תתפלא".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    טהרנות
    שורר 04/2023/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    התבלבלת !!! אתה כתב ,שדר ,מנחה ואת זה אתה עושה מקצועי ומעולה את הדעה האישית שלך דחוף עמוק עמוק פנימה .אין לה קשר לדיווח אינה בשביל שכנוע ורק מלהיטה ומקטבת ואח"כ תשאל למה השנאה והפילוג??? מעניין מי דואג לזה בפמפום קבוע.
    סגור
  • 1.
    חבל
    טרחנים 04/2023/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ארוע ספורט תרבותי. למה לטנף עם פוליטקה יאללה תקדמו... הרפורמה הוקפאה... בנתיים השר הזה עושה מה שעושה ובזה צריך להתקדם... אי אפשר שעל מה שקשור לביבי יוציא אתכם מהכלים זה פשוט לא יאמן שזה נתקע בכל חור! לא רוצה לשמוע מילה על פוליקה באלי כדןרסל באלי כדורגל באלי הופעות גם של עברי לידר וגם יונתן רזאל שחררו אותנוווווו
    סגור