עסקי ספורט

ראיין ריינולדס עושה זאת שוב: קונה קבוצת פורמולה 1

ראיין ריינולדס ביחד עם קבוצת משקיעים הסכימו על עסקה לשלם 200 מיליון יורו (218 מיליון דולר) עבור 24% ממניות קבוצת מרוצי הפורמולה 1 האלפינית
מערכת ice | 
ראיין ריינולדס בפרסומת בתקופת הקורונה (צילום מתך עמוד הטוויטר של ראיין ריינולדס)
הכוכב ההוליוודי ראיין ריינולדס ביחד עם קבוצת משקיעים הסכימו על עסקה לשלם 200 מיליון יורו (218 מיליון דולר) עבור 24% ממניות קבוצת מרוצי הפורמולה 1 האלפינית.
במסגרת העסקה, היצרנית הצרפתית רנו וחטיבת מכוניות הספורט שלה, Alpine, מוכרות נתח ב-Alpine Racing לקבוצת משקיעים בראשות Otro Capital, RedBird Capital Partners ו-Maximum Effort Investments של ריינולדס.
 
העסקה, שמעריכה את ה-Alpine Racing בכ-900 מיליון אירו, מכסה רק את צוות המירוץ, ולא את יצרנית מכוניות הכביש האלפינית הרחבה יותר. גם Alpine Racing SAS, הישות המייצרת מנועי F1 בצרפת, אינה כלולה בעסקה והיא תישאר בבעלותה המלאה של רנו.
החברות אמרו כי ההשקעה תאיץ את תוכניות הצמיחה והשאיפות הספורטיביות של Alpine Racing ב-F1. בעונת 2022 סיימה החברה במקום הרביעי (מתוך עשר). עם מערך צוללנים צרפתי של פייר גאסלי ואסטבן אוקון, אלפיין נמצאת כרגע במקום החמישי באליפות הבנאים של 2023.
ריינולדס ורוב מק'להני היו בעבר משקיעים במועדון הכדורגל Wrexham AFC בוויילס. הם מינפו את ההשקעה הזו כדי להפיק את הסדרה הדוקומנטרית "ברוכים הבאים לוורקסהאם" שמוצגת כעת ב-FX.
קבוצת המשקיעים מקסימום מאמצים כוללת את המייסד השותף ג'יימס טוני, ריינולדס מקאלהני ומייקל בי ג'ורדן. ההשקעה של Otro ו-RedBird כוללת גם השתתפות של משפחת האנטסמן ויועצי ה-Main Street.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה