עסקי ספורט

משחקי מכבי ת"א וחיפה בדרך לנייד: צ'רלטון במהלך לאוהדי הכדורגל

חברת yes מודיעה כי תרחיב את הצפייה בערוצי ספורט 1 בסלולר: תשדר את משחקי הקבוצות הישראליות באירופה. שידורי משחקי הקבוצות הישראליות באירופה יחלו כבר מחר עם משחקה של מכבי תל אביב במסגרת הקונפרנס ליג נגד גנט הבלגית ומשחקה של מכבי חיפה בליגה האירופית נגד פנאתנייקוס היוונית
מערכת ice | 
שידורי הספורט בדרך למהפכה (צילום shutterstock)
כשבועיים לאחר שהודיעה כי תאפשר ללקוחותיה לצפות במשחקי ליגת העל בכדורגל בסלולר, מודיעה היום (רביעי) חברת yes כי תרחיב את אפשרות הצפייה במובייל גם למשחקי הקבוצות הישראליות במפעלים האירופאיים: משחקייה של מכבי חיפה בליגת האירופית ומשחקייה של מכבי תל אביב בקונפרנס ליג.
השירות יינתן לכלל לקוחות yes ו-STINGTV המנויים לחבילת ספורט 1 בעלות חודשית נוספת של 10 שקלים. המשחקים ישודרו במובייל בערוצים ייעודים אותם הקימה yes - ספורט TOGO 1 – באפיק 500 וספורט TOGO 2 – באפיק 501.
 
שידורי משחקי הקבוצות הישראליות באירופה יחלו כבר מחר עם משחקה של מכבי תל אביב במסגרת הקונפרנס ליג נגד גנט הבלגית בשעה 19:30 ומשחקה של מכבי חיפה בליגה האירופית נגד פנאתנייקוס היוונית בשעה 21:50.
רק לאחרונה מסרה החברה כי תחל לשדר את משחקי ליגת העל גם בסלולר, לראשונה בישראל. החברה חתמה על הסכם על חברת צ'רלטון ותאפשר ללקוחותיה המנויים לחבילת ספורט 1, לצפות במשחקי ליגת העל בכדורגל דרך המובייל בעלות של 10 שקלים לחודש בתוספת לחבילה הקיימת.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה