עסקי ספורט

מאמן מכבי תל אביב תחת מתקפה: "מתעלם ממה שקורה בעזה"

רובי קין וקבוצתו גברו לאחרונה על מכבי חיפה בגמר גביע הטוטו. אלא שהמאמנים באירלנד לא ממהרים לפרגן לו: "יש 200 ספורטאים שחתמו על עצומה שקוראת להפסקת אש, כולל חבריו לקבוצה לשעבר". במאמר שנכתב ב"אייריש דיילי סטאר" הוסיפו: "אנחנו לא צריכים לחגוג את ההצלחה שלו"
מערכת ice |  3
רובי קין (צילום האתר הרשמי של מכבי תל אביב)
רובי קין זכה בתואר הראשון שלו כמאמן ביום רביעי האחרון, לאחר שהוא וחניכיו במכבי תל אביב גברו על מכבי חיפה בגמר גביע הטוטו לאחר דו קרב פנדלים. יחד עם זאת, העיתונאים באירלנד לא ממהרים לפרגן לו, בעיקר בשל נסיבות פוליטיות. בטור שעלה הבוקר (שישי) ביקר קירן קנינגהאם מה"אייריש דיילי סטאר" את חלוץ העבר.
"אנחנו חוגגים את מה שרובי קין עושה, והוא מצליח בישראל, אבל הוא לא צריך להיות שם עם כל מה שקורה בעזה. יש 200 ספורטאים שחתמו על עצומה שקוראת להפסקת אש, זה כולל מאמנים וחבריו לקבוצה של רובי קין לשעבר, אבל איך אפשר להתעלם ממה שקורה שם?".
 
עוד כתב קנינגהאם: "קין מתעלם ממה שקורה ומנסה להתעלם מרעשי הרקע, הוא לא בחור שמדבר על פוליטיקה באופן פומבי, אבל זה לא מספיק טוב. צריך להחרים את המשטר הישראלי ואנשים כמו קין מונעים את זה. אין הרבה מאמנים אירים שזוכים בתארים במדינות אחרות, אבל אנחנו לא צריכים לחגוג את ההצלחה של רובי קין. הוא שונה מברנדן רוג'רס או מרטין אוניל. רבים הפסיקו לראות את רובי קין באותה הדרך בשל עבודתו בישראל".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    אם מה שקין עושה זה ״לא להחזיק את השלט״אני לא יודע מה כן (ל"ת)
    ירוק 01/2024/26
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 2.
    שתשרף אירלנד (ל"ת)
    נ.נ 01/2024/26
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    מתחסדים
    המצליף 01/2024/26
    הגב לתגובה זו
    1 0
    שיקומו בוקר אחד וישחטו להם תינוקות,נשים,נערות,זקנים וילדים ונראה מה תהיה תגובתם שונאי יהודים מס ריחים
    סגור