TOP 5

סקר שנתי חושף את חברות התעופה הגרועות ביותר - דירוג הלקוחות

סקר של "Which" חושף את חברות התעופה הגרועות ביותר, ומדרג אותן על סמך שילוב של איחור בלוחות הזמנים, ביטולים תכופים ושירות לקוחות עגום. גלו אילו חברות מובילות לסערה בדעת הקהל, ומחייבת את הנוסעים לחשוב פעמיים לפני שהם מזמינים את הטיסה הבאה שלהם
מערכת ice | 
טיסות מבוטלות (צילום shutterstock)
בסקר שנערך לאחרונה על ידי "?Which", אלפי נוסעים הביעו את דעתם על עשרות חברות תעופה. כמו כן, נחשפה מי חברות התעופה הגרועות ביותר הפועלות כיום. הסקר, המתמקד בשביעות רצון הלקוחות, דייקנות ואמינות, מדגיש את המאבקים שמתמודדים מטיילים רבים מול חברות התעופה בתחתית הדירוג. ל-Wizz Air יש את הכבוד המפוקפק להיות מדורגת הגרועה ביותר, אחריה Ryanair ואיבריה.
 
רשימת חברות התעופה הגרועות ביותר:
1. וויז איר - Wizz Air

נמצאת בראש הרשימה עם ציון לקוחות של 44% בלבד. היא נאבקת בדייקנות, עם רק 63% מהטיסות מגיעות בזמן המתוכנן ושיעור גבוה יחסית של ביטולים ברגע האחרון של 1.2%. נוסעים מציינים לעתים קרובות שירות לקוחות גרוע וחוסר פיצוי על עיכובים כבעיות מרכזיות.
2. ריינאיר - Ryanair
אחריה, עם ציון לקוחות של 47%. בדומה ל-Wizz Air, ל-Ryanair יש ביצועים של 62% בזמן ההגעה המתוכנן ותעריף של 0.8% עבור ביטולים ברגע האחרון. למרות התעריפים הנמוכים שלה, העמלות הנוספות של חברת התעופה ושירות הלקוחות היו נקודות מחלוקת.
3. איבריה- Iberia
מדורגת במקום השלישי עם ציון לקוחות של 49%, אך היא מתהדרת בביצועים טובים יותר בזמן הגעה מתוכנן של 85%. השיעור הנמוך יותר של ביטולים ברגע האחרון,1%, מה שמצביע על לוח זמנים אמין יותר, אם כי עם מקום לשיפור בשביעות הרצון הכללית של הלקוחות.
4. ויולינג - Vueling
עם ציון לקוחות של 53%, כאשר 75% מהטיסות שלה מגיעות בזמן ושיעור ביטולים של 1.1% ברגע האחרון. נמצאת במאמציה לשפר את הדייקנות, אך עדיין מתמודדת עם אתגרים בשירות לקוחות.
5. בריטיש איירווייס - British Airways
שבעבר זוהתה בשירות פרימיום, מוצאת את עצמה כעת עם ציון לקוחות של 56%, הביצועים הנמוכים ביותר בהגעה בזמנים המתוכננים, של 61%, והשיעור הגבוה ביותר של ביטולים ברגע האחרון ב-3.3% מבין החברות הגרועות ביותר. בעיות בטיפול בכבודה, עיכובים וביטולים פגעו במוניטין שלה.
6. לופטהנזה - Lufthansa
זוכה לציון לקוחות של 57%, עם ביצועים של 68% בזמן ההגעה ושיעור של 2.5% של ביטולים ברגע האחרון. למרות שהיא מדורגת טוב יותר מ-British Airways, הנוסעים עדיין מדווחים על חוסר שביעות רצון מהשירות ומהטיפול בשיבושים.
7. אייר מלטה - Air Malta
משיגה 58%, אבל הביצועים בזמן ההגעה הם 52%, אם כי יש לה את הביטולים הקטנים ביותר ברגע האחרון ב-0.4%. חברת התעופה מתמודדת עם אתגרים בשמירה על לוחות הזמנים, אך מראה הבטחה במזעור שיבושים.
8. איזי ג'ט - EasyJet
עם ציון לקוח של 59% וביצועי עמידה בזמנים של 60%, רואה שיעור ביטולים של 2% ברגע האחרון. חברת התעופה עובדת על שיפור הדירוג שלה על ידי טיפול בבעיות הקשורות לביטולים ושירות לקוחות.
הסקר חושף תחומים משמעותיים לשיפור בקרב רבות מחברות התעופה הפופולריות ביותר באירופה. משוב הלקוחות מדגיש דרישה ברורה לאמינות טובה יותר, שירות לקוחות משופר ועמלות שקופות יותר. ככל שהענף ממשיך להתאושש ולהתפתח, חברות תעופה אלו עומדות בפני האתגר לטפל בבעיות הללו כדי לטפס מהדירוג התחתון. הסקר משמש כתזכורת לכך שעלויות נמוכות עשויות לעיתים קרובות לבוא עם פשרות באיכות השירות ובאמינות, מה שקורא לנוסעים לשקול יותר מאשר רק מחיר בעת הזמנת הטיסה הבאה שלהם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה