TOP 5

דירוג חברות התעופה: מחפשים אוכל טוב בטיסה? החברות האלו לא עבורכם

סקר של "Which" חושף את חברות התעופה עם האוכל באיכות הגרועה ביותר. יש שאוהבים אוכל מטוסים ויש את המתנגדים לא, אך במקרה הזה אין פשרות, אלו חברות התעופה המדורגות במקום הנמוך ביותר עם אוכל שאף אחד לא ממליץ עליו
מערכת ice | 
איכות האוכל בטיסות (צילום vecteezy)

כאשר יוצאים לטיול בארץ אחרת עוברים כולנו מסע מול חברת התעופה שאיתה נתקעים כמה שעות טובות עד ההגעה ליעד, איכות השירותים, לרבות מזון, משחקת תפקיד משמעותי בחוויית הנסיעה הכוללת. חברות מסוימות משאירות את הנוסעים פחות נלהבים מהמסע הקולינרי שלהם.
 



מתוך הבנה שארוחות בטיסה הן רק היבט אחד של חווית הנסיעה, חשוב לקחת בחשבון גורמים אחרים כמו שירות לקוחות, תמחור ועמידה בזמנים בעת בחירת חברת תעופה. איכות המזון יכולה להשתנות מאוד, והעדפות יכולות להיות סובייקטיביות. עם זאת, דירוגים נמוכים באופן עקבי בתחום זה יכולים להצביע על היכן יש מקום לשיפור. בהתבסס על סקר של "Which", ריכזנו רשימה של חברות תעופה שבהן ייתכן שהארוחות בטיסה אינן גולת הכותרת של הטיול, בלשון המעטה. 

המדריך לגורמה, אילו חברות מגישות את האוכל הגרוע ביותר

1. וויז איר - Wizz Air - כוכב אחד בלבד
ידועה בתעריפים ידידותיים לתקציב המחברים בין יעדים רבים ברחבי אירופה ומחוצה לה, וויז אייר נותנת לעתים קרובות עדיפות למחירים נוחים על פני מצוינות קולינרית.

2. בריטיש איירווייס - British Airways - שני כוכבים
בתור חברת הדגל של בריטניה, לבריטיש איירווייס יש היסטוריה עשירה ורשת רחבה. עם זאת, הארוחות בטיסה שלה לפעמים לא עומדות בציפיות שמציב המוניטין היוקרתי המלווה אותה.
3. איזיג'ט - Easyjet - שני כוכבים
ענקית תקציבים נוספת, איזי ג'ט מציעה מחירים תחרותיים ומסלולים נוחים ברחבי אירופה, ובכל זאת אפשרויות הסעודה שלה בטיסה היא לעיתים קרובות בסיסית וירודה.
4. ריינאיר - Ryanair - שני כוכבים
חברת הלואו קוסט הגדולה באירופה, ריינאיר מנגישה את טיסות עם תעריפים נמוכים. ומכאן, ברור שההתמקדות החברה בהורדת עלויות באה ליידי ביטוי בפשטות השירות והארוחות שלה.
5. לופטהנזה - Lufthansa - שני כוכבים
באופן מפתיע נכנסה לרשימה הזו, לופטהנזה, חברת התעופה הגרמנית הגדולה ביותר, ידועה ביעילותה וברשת הגלובלית הענפה שלה. למרות השבחים הרבים, יש מקום לשיפור בהיצע הקולינרי שלה שכן הלקוחות לא כל כך מרוצים, עם ציון של שני כוכבים בלבד.
למרות שהארוחה בטיסה לא תמיד תהיה חגיגה לחושים, חשוב לזכור שהערך הכולל של חברת תעופה משתרע מעבר למה שמוגש על השולחן. אם אתם מחפשים טיסה זולה ורואים בכך כדרך הובלה מהירה וזולה, ארוחה לא טעימה לא תהרוס טיול שלם. אממה, אם ארוחות בטיסות הוא חלק מהחוויה השלמה בטיסה ליעד חדש אז כדאי שתשימו לב כי בחברות אלו כל טיול יתחיל ברגל שמאל.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה