TOP 5

דירוג קבוצות התקשורת 2021: מי הקבוצה המכניסה ביותר בישראל?

דירוג dun's100, דירג את חמשת קבוצות התקשורת הגדולות בישראל לפי הכנסות. בזק מובילה את הרשימה, אחריה הוט וסלקום. כמה הן מכניסות בשנה?
מערכת ice | 
קבוצות התקשורת (צילום ויקיפדיה, freepik)
חברת הדירוגים דן אנד ברדסטריט, פרסמה את דירוג dun's100 לשנת 2021 בקבוצות התקשורת. הרשימה מדרגת את קבוצות התקשורת בישראל על פי מחזור מכירות שנתי, ונותן עוד נתונים על כל חברה כמו מספר מועסקים בחברה, רווח נקי והון עצמי.
במקום הראשון בדירוג, שמסכם את ההכנסות לשנת 2020, נמצאת חברת בזק, שעל פי הנתונים הכניסה כ-8.7 מיליארד שקל בשנה. בזק היא ספקית אינטרנט, שמפעילה גם שירותי טלפונים קוויים, טלפונים ניידים (באמצעות חברת הבת שלה "פלאפון"), שירות תא קולי ופקס, חיבורי פסי אינטרנט, טלוויזיה בלוויין (באמצעות חברת הבת "יס") ושירותי מידע (144). בבזק מועסקים כמעט עשרת אלפים עובדים.
במקום השני היא קבוצת הוט, בשליטתו של איש העסקים פטריק דרהי, שהכניסה בשנה כ-3.7 מיליארד שקל. הוט מעניקה שירותי טלוויזיה בכבלים, שירותי טלפון קווי וטלפון נייד (באמצעות חברת הבת "הוט מובייל") וקווי אינטרנט. נכון ל-2021, הוט מעסיקה כ-3000 עובדים.
 
מעט פחות ממנה במקום השלישי בהכנסות השנתיות היא סלקום, שהכניסה כ-3.6 מיליארד שקל בשנה. סלקום מפעילה שירותי טלפון סלולרי, קווי, אינטרנט ושירותי טלוויזיה באמצעות חברת הבת "סלקום TV". בחברה מועסקים כ-1200 עובדים.
במקום הרביעי היא פרטנר, שהכניסה קצת יותר מ-3.1 מיליארד שקל בשנה. פרטנר מפעילה שירותי טלפון סלולרי, טלפון קווי (באמצעות חברת הבת 012 smile), אינטרנט וטלוויזיה באמצעות חברת הבת "פרטנר TV"
סוגרת את החמישייה היא חברת הבת של סלקום, גולן טלקום, שהכניסה בשנה כחצי מיליארד שקל. החברה, שפרצה בשנת 2012 בעקבות הרפורמה בשוק התקשורת של השר משה כחלון, הוקמה ע"י מיכאל גולן, ונרכשה ע"י אלקטרה בשנת 2017. בשנת 2020 נרכשה על ידי סלקום.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה