TOP 5

איתמר בן גביר: העובדות שמעולם לא שמעתם על השר לביטחון הפנים

איתמר בן גביר, חבר כנסת שנוי במחלוקת שמופיע הרבה בכותרות העיתונים. אולם, לא תמיד כותרות בעיתון מספרות לנו הכול על הדמות המתוקשרת, מכמה שעות הוא ישן בלילה ועל איך במהלך חיו הצליח להוציא מהמדינה כרבע מיליון שקל. הנה כמה עובדות שמעולם לא שמעתם על איתמר בן גביר
מערכת ice |  2
איתמר בן גביר (צילום יונתן זינדל, חיים גולדברג פלאש 90)
בעולם הפוליטיקה, כל דמות ציבור נתפסת בעיני הציבור לעיתים קרובות ביחס להחלטותיה והופעותיה הפוליטיות. אולם, מעבר לעשייה הציבורית של ח"כ איתמר בן גביר, ישנם פרטים בחייו האישיים שעדיין נשארו בצל. 
יום פרודקטיבי מתחיל משינה טובה בלילה שלפני, על זה גדלנו, למרות זאת נראה שלאיתמר בן גביר זה קצת פחות רלוונטי שכן הוא טוען על עצמו שישן רק 4 שעות ביממה. לטענתו, ככל שהיום ארוך יותר יש יותר זמן לעבוד ולפעול למען הצלחתינו.
 
איתמר בן גביר הוא עורך דין שזכה במעל 100 משפטים בהם הגן על מרשיו, בין היתר, הכלב שלו. בן גביר זוכה במשפט בו כלבו הואשם כמאיים (שוטר דרך את נשקו על כלבו), תבע את המשטרה והביא את כלבו לבית המשפט. לאחר שהוכיח כי כלבו תמים לחלוטין, זכה בתביעה ב-16,000 שקלים.
עלילותיו של איתמר בן גביר במערכת המשפט הם סיפור בפני עצמו. אבל מה שאפשר כן לציין הוא שהזמן כנראה השתלם, השר בן גביר זכה בתביעות נגד המדינה והכניס לכיסו מעל רבע מיליון שקלים.
אין סיפור שאין בו אהבה, איתמר בן גביר ידוע כנער שובה נשים בילדותו, הבעיה הייתה שלא תמיד כולם היו בעד. השר בן גביר מספר כי פעם אף השב"כ הרס לו דייט, בעקבות פעילותו כנער גבעות השב"כ פנה למנהל המדרשה, בה הנערה איתה יצא בן גביר למדה, ואמרו לו שירחיק את הנערה מהשר בן גביר בטענה שלא כדאי לה להסתובב איתו. ציין בנוסף שהרבה מהדייטים יסתיימו בטענה דומה "רק תעזוב את הפעילות שלך ונתקדם בקשר".
למרות הקשרים המאכזבים איתמר בן גביר מצא בסוף את אהבת ליבו, איילה. אותה הכיר כשהגן עליה במשפט. הוא התאהב בתעוזה שלה, הזמין אותה להמבורגר ולאחר שנתיים התחתנו כשהוא בן 28 והיא בת 17.
השר איתמר בן גביר גם זכה לחיקוי קבוע בתוכנית "ארץ נהדרת" על ידי הסטנדאפיסט והקומיקאי שחר חסון:


לסיכום, עובדות שלא ידעתם על איתמר בן גביר:

1. מעיד על עצמו שישן רק 4 שעות בלילה.
2. תבע את המשטרה על שטענו כי כלבו מאיים, וניצח.
3. הכניס לכיס, מתביעות נגד המדינה, מעל לרבע מיליון שקלים.
4. השב"כ הרס לו דייט בצעירותו.
5. הכיר את אשתו, איילת, כאשר הגן עליה בבית משפט בהיותו עורך דין.

תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    בושה
    ינקו 02/2024/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בושה למדינה שלנו ולעם היהודי.
    סגור
  • נכון. בושה לשמאל שרודף אותו. (ל"ת)
    יהודה קפלן 02/2024/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור