תיירות

חברת התעופה האהובה על הישראלים בבשורה קשה: הטיסות מבוטלות

ריינאייר שוב הודיעה כי היא מבטלת את הטיסות שלה לישראל, עד חודש אוקטובר 2024. הביטולים מגיעים בהפתעה ממש אחרי שהחברה כבר חזרה למכור כרטיסים והכינה פעילות שלמה
מערכת ice | 
ריינאייר מבטלת טיסות בעקבות המלחמה (צילום shutterstock)
פעם נוספת, החליטה חברת הלואו קוסט האירית, ריינאייר, על ביטול של כל הטיסות שלה מישראל עד לסוף חודש אוקטובר 2024. אחרי שהפעם הקודמת נסבה סביב אי הסכמות על התעריף ששילמה בטרמינל 3 במקום טרמינל 1, כעת הביטולים מגיעים בהפתעה ממש אחרי שהחברה כבר חזרה למכור כרטיסים והכינה פעילות שלמה.
כזכור, משרד התחבורה הבטיח כי ימצא פיתרון לנושא התעריפים, כאשר טרמינל 1 לא פעיל ולכן ריינאייר נאלצת לנחות ולהמריא מטרמינל 3 שיקר יותר ב-15 דולר לכל נוסע, משלא נמצא פיתרון עדיין לנושא, חרף הבטחות כאלו ואחרות, הודיעה החברה על הביטול של הטיסות.
 
בשעות הלילה החלו כבר להגיע תלונות של נוסעים שסגרו טיסות וכעת נותרו ללא מענה וללא כל פיתרון. אירועי תרבות, משחקי כדורגל בחו"ל בתאריכים קרובים היו בין היעדים של הישראלים, שכעת יצטרכו לחפש חלופות, כנראה הרבה יותר יקרות.
על פי מאקו, בין התלונות של הנוסעים נכתב: "ביטלו טיסה לפאפוס באוגוסט, לא קצת הגזימו? סבבה, מבין את הנושא של טרמינל 3, אבל יש עוד זמן", או: "רק היום בצהריים בדקתי טיסות לבודפשט ביוני והיו כרטיסים ועכשיו אין בכלל עד אוקטובר".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה