תיירות

בשורה אדירה לטסים מנתב"ג: הטיסות ליעד האהוב מתחדשות ב-4.4

לאחרונה נרשמה עלייה משמעותית בביקושים לטיסות 'התאווררות' ביעדים שונים, וביניהם גם לטיסות ליעדים אקזוטיים. ספיריט הפקות עולם באמצעות אייר סיישל תציע חבילות נופש שבועיות לסיישל ומאוריציוס
מערכת ice | 
טיסה מישראל (צילום shutterstock)
חברת "ספיריט הפקות עולם" הודיעה כי הטיסות לאיי סיישל ומאוריציוס יחזרו סופית כבר ב4.4.2024. במקביל ובעקבות הביקוש הרב, מגדילה ספיריט את היצע המושבים ומוסיפה טיסה נוספת לחג הפסח.
בהודעת החברה נמסר: "שמחים להודיע על חידוש הטיסות מתל אביב למאהה-סיישל" לאחרונה נרשמה עלייה משמעותית בביקושים לטיסות 'התאווררות' ביעדים שונים, וביניהם גם לטיסות ליעדים אקזוטיים. ספיריט הפקות עולם באמצעות אייר סיישל תציע חבילות נופש שבועיות לסיישל ומאוריציוס.
 
טלי יטיב, מנכ"לית חברת "ספיריט הפקות עולם", אמרה: "אנו נרגשים עם חזרתה של אייר סיישל לטיסות סדירות כבר מחג הפסח הקרוב בנוסף לטיסות הבלעדיות שלנו. סיישל נמצאת באור הזרקורים העולמי השנה בזכות בחירתה כאחד המקומות הטובים ביותר לטיול על ידי המגזין היוקרתי פורבס ולא בכדי".
עוד אמרה: "עבור מדינת איים קטנה (455 קמ"ר בלבד)  הגיוון כאן בולט - תוכלו לטפס על הרים, לגלוש בחופים תכולים, לטייל בג'ונגל, לראות טבע, נוף עוצר נשימה ושלווה מדהימה. הסיבה העיקרית שהישראלים נוהרים לשם היא התושבים הידידותיים, הטבע המיוחד, המטבח המעניין, כל אלה לא ישאירו אף אחד אדיש".
סיישל נמצאת שלא במקרה באוקיינוס ההודי בחלק הסמוך לצדה המזרחי של יבשת אפריקה ומתאפיינת במזג אוויר טרופי חמים לאורך כל השנה בהם הטמפרטורות נעימות לבילוי בחוף, והים בה רגוע רוב עונות השנה. גם הטמפרטורה שלו מתאימה לרחצה רוב השנה.
היעדים מתאימים בעיקר לאותם אנשים אשר מחפשים יעד חם, אקזוטי, המציע טבע פראי וטרופי, חופים בתוליים ומי טורקיז צלולים. היעד מציע חופשת רגיעה בנופים מרהיבים ובלתי נשכחים. מה שמדהים ביעד הוא שמדובר במפלט האולטימטיבי והמושלם לברוח מהלחץ הישראלי.
אייר סיישל אשר תפעיל 2 טיסות שבועיות ישירות מישראל לסיישל ולמאוריציוס. למאוריציוס ניתן להגיע במהלך השנה בטיסות סדירות עם אייר סיישל עם עצירת ביניים קצרה בסיישל. בעקבות הביקושים נוספו טיסות בלעדיות של ספיריט למאוריציוס (מקומות אחרונים)- 16.04.2024 - מ23.04.2024 (7 לילות). לסיישל: 15.04.2024 – 21.4.2024 (6 לילות).
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה