תיירות

נתב"ג חוזר לפעילות מלאה: זו ההודעה לטסים לחו"ל

ב-7:30 הוחזרה הפעילות בשדה, לוח הטיסות מנתב"ג צפוי להשתנות. ציבור הנוסעים מתבקש להתעדכן מול חברות התעופה ובאתר רשות שדות התעופה לגבי מועדי הטיסות החדשים טרם הגעתו לשדה התעופה. שדות התעופה הפנים ארציים יפתחו במהלך היום
מערכת ice | 
כאוס בנתב"ג (צילום פלאש 90)
אחרי לילה מתוח במיוחד בנמל התעופה בן גוריון, רשות שדות התעופה הודיעה הבוקר [ראשון] כי בהתאם להנחיית מערכת הבטחון, החל משעה 07:30 בבוקר המרחב האווירי של מדינת ישראל נפתח ונתב"ג חוזר לפעול באופן מלא.
יש לציין במקביל כי לוח הטיסות מנתב"ג  צפוי להשתנות.. ציבור הנוסעים מתבקש להתעדכן מול חברות התעופה ובאתר רשות שדות התעופה לגבי מועדי הטיסות החדשים טרם הגעתו לשדה התעופה. שדות התעופה הפנים ארציים יפתחו במהלך היום.
כזכור, באל על הודיעו במהלך הלילה: "עדכונים שוטפים יעלו באתר אל על וברשתות החברתיות, ולקוחות שטיסתם תבוטל יעודכנו בחלופה לכשיתאפשר. נזכיר כי חברת אל על עומדת בקשר עם כוחות הביטחון ועם רשות שדות התעופה, ותפעל על פי ההנחיות שינתנו לה".
 
חברת ישראייר מעדכנת על שינויים בלו"ז הטיסות : כל טיסות הפנים ארציות מתל אביב לאילת ומאילת לתל אביב מבוטלות; חלק מטיסות ישראייר הבין-לאומיות- נכון לרגע זה נדחות. כאמור המרחב האווירי הישראלי סגור עד ליום שני בבוקר.
חברת ארקיע מודיעה הלילה,  כי לאור סגירת המרחב האווירי בין השעות 00:30-07:00 יערכו שינויים בלוח טיסות הבוקר של  החברה: טיסה 611  לסיישל תמריא בשעה 07:30, טיסת רודוס  073/4 תצא במועד בשעה 08:00, טיסה 771  לגנובל תמריא בשעה 09:00
כמו כן, טיסה 211/2  ל/מ אתונה  נדחית למועד מאוחר יותר, טיסה 338  ממילנו נידחית למועד מאוחר יותר, טיסה 779/780 ל/מ ג'נבה נדחית למועד מאוחר יותר, טיסות הפנים ארציות למחר מבוטלות. "פרטים נוספים ועדכון לוח הטיסות הבאות יימסרו בהמשך ובהתאם להתפתחויות"..
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה