תיירות

נתב"ג שוב מתרוקן: חברות התעופה הזרות משעות טיסות לישראל

אייר פראנס וחברת התעופה KLM מבטלות את טיסותיה לישראל וממנה ביום ראשון. אבל זה לא הכל. גם חברת התעופה הגרמנית לופטהנזה החליטה לבטל זמנית את כל הטיסות מפרנקפורט ומינכן לת"א, ביירות ועמאן עד ליום שני בערב
מערכת ice | 
טיסות בינלאומיות נכנסות ויוצאות (צילום פלאש 90/ אבשלום ששוני)
בצל המצב הביטחוני והעננה מעל ישראל על רקע התגובה לאיראן על מתקפת הטילים הלילה, חברת התעופה אייר פראנס הודיעה הבוקר [ראשון] מבטלת את טיסותיה לישראל וממנה בימים ראשון ושני.
כמו כן, חברת התעופה KLM מבטלת את טיסותיה לישראל וממנה ביום ראשון. אבל זה לא הכל. גם חברת התעופה הגרמנית לופטהנזה החליטה לבטל זמנית את כל הטיסות מפרנקפורט ומינכן לת"א, ביירות ועמאן עד ליום שני בערב.
 
בהודעת החברה הוסבר: "אנו בוחנים ומעריכים באופן רציף את המצב הביטחוני במזרח התיכון ונמצאים בקשר הדוק עם הרשויות. בטיחות הנוסעים והצוות שלנו היא בראש סדר העדיפויות של לופטהנזה בכל עת"
עוד פורסם בפספורטניוז כי SWISS השעתה טיסותיה לת"א עד להודעה חדשה בשל המתיחות עם איראן. בהודעת החברה נכתב: "לאור ההתפתחויות האחרונות במזרח התיכון, החלטנו להשעות את פעילות SWISS לתל אביב וממנה עד להודעה חדשה. ב-SWISS בטיחות הצוותים והנוסעים עומדת בראש סדר העדיפויות."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה