תיירות

נתב"ג מתכונן לעומס של פסח: כמה יעברו היום בשדה?

סך של כ-44,400 נוסעים בטיסות בינלאומיות יוצאות ונכנסות. בסך הכל יעברו בנתב"ג 22,800 נוסעים בטיסות יוצאות ו-21,600 בטיסות נכנסות, כל אלה ב-267 טיסות בינלאומיות בסך הכל
מערכת ice | 
טיסות בינלאומיות נכנסות ויוצאות (צילום פלאש 90/ אבשלום ששוני)
רשות שדות התעופה הודיעה כי בנמל התעופה בן גוריון צפויים לעבור היום (שני) ה-15 באפריל, סך של כ-44,400 נוסעים בטיסות בינלאומיות יוצאות ונכנסות. בסך הכל יעברו בנתב"ג 22,800 נוסעים בטיסות יוצאות ו-21,600 בטיסות נכנסות, כל אלה ב-267 טיסות בינלאומיות בסך הכל. 
חרף העובדה שלא מדובר בשיא של התקופה האחרונה, על פי ההערכות של רש"ת ביום ראשון הקרוב, ה-21 באפריל, ממש רגע לפני פסח, צפוי להגיע מספר הנוסעים שיעברו בנתב"ג לשיא מתחילת המלחמה, של כ-60,000 נוסעים בסך הכל, שיא של למעלה מחצי שעה.
 
כך או כך, ברשות שדות התעופה ממליצים לנוסעים לעקוב אחר לוח הטיסות העדכני באתר האינטרנט של רשות שדות התעופה ואצל חברות התעופה שמגיעות לשדה או מוציאות ממנו טיסות ליעדים ברחבי העולם.
בצל המצב הביטחוני והעננה מעל ישראל על רקע התגובה לאיראן על מתקפת הטילים הלילה, חברת התעופה אייר פראנס הודיעה הבוקר [ראשון] מבטלת את טיסותיה לישראל וממנה בימים ראשון ושני.
כמו כן, חברת התעופה KLM מבטלת את טיסותיה לישראל וממנה ביום ראשון. אבל זה לא הכל. גם חברת התעופה הגרמנית לופטהנזה החליטה לבטל זמנית את כל הטיסות מפרנקפורט ומינכן לת"א, ביירות ועמאן עד ליום שני בערב.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה