תיירות

מכה לנוסעים בישראל: חברת התעופה ביטלה את הטיסות בפסח

חברת התעופה הפופולרית איזיג'ט החליטה לבטל את הטיסות מישראל ולישראל בחודש אפריל. אלפי כרטיסי טיסה לחופשת הפסח בוטלו
מערכת ice |  3
טיסות מבוטלות (צילום shutterstock)
חברת הלואו קוסט איזיג'ט הודיעה על ביטול הטיסות שלה מישראל ואל ישראל בחודש אפריל שכולל את חופשת הפסח. בכאן 11 מפרסמים לראשונה כי הטיסות המדוברות תוכננו לצאת לבריטניה, איטליה, שוויץ ויעדים נוספים.
כזכור, בשבת בערב רשות שדות התעופה הודיעה על סגירת המרחב האווירי של ישראל בעקבות הכוננות למתקפה איראנית. בסופו של דבר החליטו ברשות  לפתוח את המרחב האווירי אתמול (ראשון) בבוקר, מהלך שלא עזר לחלק מחברות התעופה להישאר פעילות בארץ.
 
גם חברת התעופה הרשמית של הולנד, KLM, ביטלה את הטיסות לישראל בעקבות אזהרה של הסוכנות האירופית לבטיחות תעופה שפרסמה היום (שני) אזהרה לחברות התעופה לא להגיע לישראל.
אל על ביטלה בעל כורחה טיסות רבות בזמן שהשמיים היו סגורים. דינה בן טל גננסיה, מנכ"לית אל על, פנתה ללקוחות חברת התעופה במסר מרגיע הנוגע לפעילות בצל הנחיות פיקוד העורף והגורמים המדיניים.
בן טל פנתה ללקוחות החברה במסר מעודד: "לאור המצב הביטחוני והנחיות גורמי הביטחון על סגירת השטח האווירי של ישראל בליל ה-14 באפריל, נאלצנו לבטל, לשנות ולדחות טיסות. אנשי אל על פעלו בכל הגזרות להרגעה וטיפול בנוסעים שטיסתם בוטלה וכן להוצאת הטיסות מנתב"ג ביעילות ובבטחה לפני סגירת המרחב האווירי.
אנו פועלים לייצוב לוח הטיסות וממליצים לכלל הנוסעים לוודא את מועד המראתם המעודכן טרם יציאה לשדה התעופה באתר אל על וברשתות החברתיות".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    שבו בארץ
    שרונה 04/2024/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גם ככה אף אחד לא רוצה לראות אותנו בחול. איך אנשים לא מפחדים לטייל בתקופה זו? ומי יש לו מצב רוח שעדיין מלחמה וכל החטופים עדיין שם
    סגור
  • 2.
    אין טיסות כלל
    ממתינה 04/2024/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ביטלו לי טיסה לקנדה ואין טיסות.אני לא יכולה לצאת מהארץ אלא תמורת 6000 דולר ורק עוד שבוע
    סגור
  • 1.
    תעדכנו-ביטלו עד אוקטובר (ל"ת)
    אני ואני 04/2024/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור