תיירות

אל על בבשורה מרגשת: זה היעד החדש אליו התחילה לטוס

בחברת התעופה בהודעה מרגשת ברשתות החברתיות לפיה: "נרגשים לפתוח את הקו השישי לארה"ב. היום, יצאה הטיסה הראשונה שלנו לפורט לודרדייל שבפלורידה שתפעל מעתה פעמיים בשבוע לאורך כל השנה. הוספת הקו פותח בין היתר, שער למגוון יעדים בקאריביים ובדרום אמריקה"
מערכת ice |  1
מחירי טיסה (צילום פלאש 90/ אריה לייב אברמס, shutterstock, דוברות אל-על)

עם חזרתו של נתב״ג לפעילות, אל על חוזרת להפעיל את לוח טיסותיה לאחר ביצוע התאמות וכעת פועתת לייצוב לוח הטיסות בהקדם, וממליצה לכלל הנוסעים לוודא את מועד המראתם המעודכן, טרם יציאה לשדה התעופה, כלל השינויים בלוח הטיסות מפורטים באתר אל על.

באל על הבהירו: "‏נדגיש כי מדיניות השינויים והביטולים המקלה לטיסות הממריאות עד יום שבת, 20 באפריל (כולל) תקפה כפי שפורט בפרסום קודם ונמצא גם באתר אל על בלינק מעלה. ‏חברת אל על תמשיך לפעול ככל שיתאפשר לה לשמירת הגשר האווירי מישראל ואליה, תוך מתן מענה לכלל הנוסעים באשר הם".
 



כמו כן, יצאו בחברת התעופה בהודעה מרגשת ברשתות החברתיות לפיה: "נרגשים לפתוח את הקו השישי לארה"ב. היום, יצאה הטיסה הראשונה שלנו לפורט לודרדייל שבפלורידה שתפעל מעתה פעמיים בשבוע לאורך כל השנה. הוספת הקו פותח בין היתר, שער למגוון יעדים בקאריביים ובדרום אמריקה".

רק בחודש הקודם חגגו בחברת התעופה: "כמדי חודש אנחנו מפרסמים את סיכום פעילותנו לחודש שחלף. הפעם, אנחנו מסכמים את נתוני חודש מרץ, כאשר הטסנו 482,763 נוסעים שטסו בכ- 2,200 טיסות. אנחנו גאים להיות חברת התעופה שנושאת על זנב מטוסיה את דגל ישראל ולהיות החברה ששומרת על לוח טיסות מגוון לעשרות יעדים בעולם, תוך הקפדה על ביטחון נוסעינו ועל בטיחותם".
 

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מה הבשורה?
    מוטי 04/2024/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ממיאמי לפורט לודרדייל 40 מייל. אז מה היעד הזה מוסיף?
    סגור