תיירות

שדה התעופה הטוב ביותר בעולם נחשף: זה הסוד שלו

נמל התעופה הבינלאומי קנסאי (KIX) באוסקה, יפן, זכה בפעם השמינית בקטגוריית שדה התעופה הטוב ביותר בעולם למשלוח כבודה. למעשה, נמל התעופה פועל 30 שנה, ומאז לא אסדה אף מזוודה של נוסע. אז איך זה עובד?
מערכת ice | 
שדה תעופה (צילום freepik)
נמל התעופה הבינלאומי קנסאי (KIX) באוסקה, יפן, הוא אחד מנמלי התעופה הטובים ביותר שיש בעולם, בעיקר בקטגוריית משלוח כבודה, זאת לאחר שזכה בפעם השמינית בקטגוריית שדה התעופה הטוב ביותר בעולם למשלוח כבודה, הפעם לשנת 2024, זאת לאחר שקיבל את הפרס המרשים של חברת Skytrax.
הפרס היוקרתי שקיבל שדה התעופה באוסקה מבוסס למעשה על הערכה של זמן ההמתנה לפני איסוף הכבודה, יעילות מסירת הכבודה ותגובה לכבודה שאבדה. הנתון המדהים ביותר שעולה מהענקת הפרס היוקרתי עוסק באובדן של מזוודות. על פי האתר שחילק את הפרס, מאז נפתח שדה התעופה באוסקה בשנת 1994, לפני 30 שנה, אף מזוודה לא אבדה בו, זאת למרות ש-20 עד 30 מיליון נוסעים עוברים בו מדי שנה.
 
אז מה סוד הקסם? למעשה, הכבודה שנוחתת בשדה התעופה עובדת עבודת בדיקה רב שכבתית, במסגרתה ישנם מספר אנשי צוות שמעריכים את סוגי ומספר המזוודות שכל מטוס מכיל, כמו גם את המידע בנוגע לטיסות הקונקשיין של כל טיסה.
למעשה, מאז נוחתות המזוודות על המסוע, לוקח 15 דקות לכל היותר לפרוק אותן ולבדוק אותן, כך שבזכות עבודה יעילה במיוחד (יפנים, כבר אמרנו?) המזוודות תמיד מוצאות את דרכן ליעד או לנוסע, ולמעשה מעולם לא אבדה אף מזוודה בשדה התעופה באוסקה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה