תיירות
המטוס שהיה מעל האוקיינוס נאלץ לנחות - לא תאמינו מה הסיבה
זו הייתה אמורה להיות טיסה שגרתית משיקגו לניו דלהי, אבל הטיסה הפכה לסיוט. אחרי 5 שעות באוויר חזר המטוס ונחת בשיקגו והסיבה, לא תיאמן. ומה העניקו בחברה כפיצוי?
טיסה של חברת אייר אינדיה משיקגו לדלהי הפכה לסיוט עבור כ-300 נוסעים, לאחר שהמטוס נאלץ לשוב על עקבותיו בעקבות תקלה חמורה במערכות השירותים.
הטיסה, שהמריאה מנמל התעופה או'הייר בשיקגו, הייתה אמורה להימשך 14 שעות ולהגיע ליעדה בנמל התעופה אינדירה גנדי בדלהי. אולם, לאחר חמש שעות בלבד באוויר, נאלץ המטוס לשוב לשיקגו בעקבות חסימה של 11 מתוך 12 השירותים שעל סיפונו.
התקלה נגרמה ככל הנראה כתוצאה מהשלכת חפצים לא מתאימים כמו בדים ופלסטיק למערכות השירותים, מה שגרם לחסימת הצינורות. המצב הותיר את רוב הנוסעים, במיוחד במחלקת התיירים, ללא גישה לשירותים למשך שעות ארוכות.
חברת אייר אינדיה ציינה כי מדובר ב"בעיה טכנית", אך לא פירטה מעבר לכך. עם הנחיתה בשיקגו, הנוסעים ירדו מהמטוס בצורה מסודרת וקיבלו סידורי לינה על חשבון החברה. בנוסף, הוצעו להם החזר כספי מלא או אפשרות לתכנון מחדש של הטיסה ללא עלות נוספת. למרות זאת, נוסעים רבים הביעו תסכול מהתהליך הבירוקרטי המסורבל שנדרש מהם כדי לקבל את ההחזרים או לתאם טיסות חלופיות.
מומחים בתחום התעופה ציינו כי תקלות בשירותים אינן נדירות בטיסות ארוכות, אך מקרה שבו כמעט כל השירותים יוצאים מכלל שימוש הוא אירוע חריג ביותר. המטוס המדובר נותר מקורקע בשיקגו לצורך תיקונים וניקוי יסודי.
עוד ב-
האירוע עורר הדים רבים ברשתות החברתיות ובקרב הנוסעים, שחלקם איבדו הזדמנויות חשובות כמו השתתפות באירועים משפחתיים. חברת אייר אינדיה מצאה את עצמה תחת ביקורת על הטיפול באירוע ועל איכות השירות לנוסעים שנפגעו.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה



