תיירות

אוקראינה במסר מאיים: נשעה את הפטור מוויזה לישראלים

שגריר אוקראינה בישראל, יבגן קורניצ'וק, אמר בריאיון בארצו כי המדינה שוקלת להשעות זמנית את הפטור מוויזה לישראלים שמגיעים למדינה, זאת בתגובה לטענתו ל"מגבלות הלא-מוצדקות שמטילה ישראל על כניסת אזרחים אוקראינים לשטחה"
מערכת ice | 
ישראלים באוקראינה (צילום pexels, pixabay)
שגריר אוקראינה בישראל, יבגן קורניצ'וק, אמר בריאיון בארצו כי המדינה שוקלת להשעות זמנית את הפטור מוויזה לישראלים שמגיעים למדינה, זאת בתגובה לטענתו ל"מגבלות הלא-מוצדקות שמטילה ישראל על כניסת אזרחים אוקראינים לשטחה".
קורניצ'וק טוען כי "ישראל מאפשרת לאזרחים רוסים כניסה ללא מגבלות, וגם בלארוסים. לעומת זאת, לאזרחי אוקראינה הישראלים המציאו ויזה אלקטרונית. זה מאוד כואב לנו. משרד החוץ האוקראיני ולשכת הנשיא אומרים לי שזה בלתי מקובל, וכעת אנחנו שוקלים אם להשעות את הפטור מוויזה לישראלים בתגובה. אולי עכשיו זה לא יורגש, אבל לפני ראש השנה (התקופה שבה טסים אלפי חסידים לאומן, א"א) ממשלת ישראל תרגיש את זה".
 
עוד טען השגריר האוקראיני בריאיון שערך בארצו כי "היחס הבלתי-נאמן של הרשויות בישראל גרם לאזרחים אוקראינים לעזוב את הארץ". מתחילת המלחמה הגיעו לישראל 38.5 אלף אוקראינים, כאשר מעל ל-14 אלף מהם כבר חזרו לאוקראינה. למרות זאת, פליטים אוקראינים רבים חוזרים לארצם בעקבות סיום הקרבות באזורים רבים במדינה.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה