תיירות

עד גיל 21 תגיעו לירח? החלום קרוב מתמיד

הדמיון המפותח והכסף הבלתי נגמר החלו לבנות בדובאי פרויקט שאפתני דמוי מושבת ירח, שיכיל יותר מ-2 מיליון איש. מה בתכנון?
מערכת ice | 
מושבת הירח, דובאי (צילום מתוך האינסטגרם moon world resorts inc)
בדובאי כמו בדובאי, עם מספיק כסף, אפשר לעשות כמעט כל דבר - ועכשיו אפשר להוסיף עוד משהו לרשימה - ללכת על הירח, או לכל הפחות להזמין שם חדר יוקרתי. השבוע הודיעה חברת האדריכלות הקנדית Moon World Resorts על תוכניות להקים אתר נופש בשווי 5 מיליארד דולר הדומה לירח של כדור הארץ.
הפרויקט נועד לעזור למבקרים שאין להם קשרים לג'ף בזוס או לאילון מאסק לחוות חוויה תיירותית בחלל. האזור סביב אתר הנופש, המכונה "מושבת הירח", נועד לעורר את התחושה של הימצאות על (או לפחות קרוב מאוד) לפני השטח של הירח. בנוסף, המבקרים יכולים לתכנן להזמין אחד מ-300 חדרי בוטיק פרטיים, המכונים וילות שמיים, אשר ישוכנו במבנה העל בצורת דיסק של הבניין הראשי.
 

"מון דובאי ישפיע באופן משמעותי על כל היבט של כלכלת איחוד האמירויות, כולל תיירות, תחבורה, נדל"ן מסחרי ומגורים, תשתיות, שירותים פיננסיים, תעופה וחלל, אנרגיה, MICE, חקלאות, טכנולוגיה וכמובן חינוך", אמרו המייסדים השותפים סנדרה ג'י מתיוס ומייקל ר' הנדרסון, בהצהרה לעיתונות על פי Arabian Business.
 
"זה יהיה פרויקט התיירות המודרני הגדול והמצליח ביותר באזור, שיכפיל את ביקורי התיירות השנתיים בדובאי בהתבסס על המשיכה הגלובלית שלה, המודעות למותג והאטרקציות הייחודיות שלה".
 
האורחים יכולים לנצל את מועדון הלילה באתר, מרכז אירועים, מרכז ספא ואפילו "שאטל הירח" בתוך הבית שמסיע אותם ברחבי הנכס. יש גם תוכניות שהמבנה ישמש כמרכז לסוכנויות החלל והאסטרונאוטים שלהן שמתכננים את המשימות העתידיות שלהם לחלל.
הבנייה הכוללת אמורה להיבנות על פני שנתיים ותהיה בגובה של מעל 220 מטר בסיום. כאשר הפרויקט המונומנטלי יושלם, הוא צפוי להכיל בו זמנית לפחות 2.5 מיליון מבקרים.
 
מוכנים להליכת ירח בדרך לחופשה הבאה שלכם?
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה