תיירות

רגע לפני סיום: תמר זנדברג תייצג את ישראל בועידת האקלים

זנדברג: "ישראל מחויבת למאבק במשבר האקלים, ופועלת רבות כדי להגביר את מעורבותה האזורית והבין-לאומית בתחום, גם באמצעות חדשנות אקלימית"
מערכת ice | 
תמר זנדברג (צילום פלאש 90/ יונתן סינדל)
ישראל נערכת לקראת ועידת האקלים השנתית שתיערך בשבוע הבא בשארם א-שייח' שבמצרים – COP27. ישראל תגיע לוועידה עם משלחת רחבה בראשות נשיא המדינה, הכוללת משרדי ממשלה ושרים, גופים ציבוריים, סקטור פרטי, ארגוני חברה אזרחית, נציגי שלטון מקומי, אקדמיה ועוד. בביתן הישראלי יהיו יותר מ-35 אירועים שונים בנושאים מגוונים: שמירה על המגוון ביולוגי, חדשנות אקלים, הפחתת פליטות גזי חממה, אדפטציה לשינוי אקלים, שיתופי פעולה אזוריים, ביטחון מזון, מים, אנרגיה, התמודדות עם תופעת המדבור ועוד.
השרה להגנת הסביבה, תמר זנדברג מסרה: "ישראל מגיעה לוועידת האקלים בשארם א-שייח', cop 27, במצב טוב יותר מזה שהגיעה בשנה שעברה לוועידה בגלזגו. בשנה זו ביצענו צעדים רבים לקידום נושא משבר האקלים במדיניות הממשלה, גם בנושא ההיערכות וחיזוק החוסן האקלימי שלנו וכן בתחום הפחתת גזי החממה".
 
"יצרנו מנגנונים חדשים, השגנו תקציבים ושמנו דגש על שמירת מערכות טבעיות. אנו מגיעים לשארם כדי להדק את קשרינו עם מדינות האזור ולהעלות את המעורבות והפעילות הישראלית בתחום האקלים בזירה הבין-לאומית. נציג בשארם את החדשנות הישראלית, שיש בה פתרונות פרקטיים, וניצור שיתופי פעולה חדשים", הוסיפה השרה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה