תיירות

בחזרה ללוח הטיסות: אל על נערכת לחידוש קו ת"א איסטנבול

בשלב הראשון ישראייר וארקיע יפעילו את הקו לטורקיה, בהמשך אל על תצטרף. עד אז חברת הביטחון של אל על, המאבטחת גם את חברות התעופה הישראליות האחרות, נכנסת לשלב ההערכות האחרון
מערכת ice | 
טיסות אל על לאיסטנבול (צילום פלאש 90/ יוסי אלוני, freepik)
צוותי הביטחון של חברת התעופה אל-על ברחבי העולם מגויסים בימים האחרונים ונערכים לקראת הפעלת הטיסות הישירות של חברות התעופה הישראליות בין ישראל לטורקיה, כך לפי פרסום ישראל היום.
יש לציין כי אל על לא תהיה החברה הישראלית הראשונה שתחדש את קו איסטנבול תל אביב אך אנשי הביטחון שלה מעניקים את שירותי הביטחון גם לארקיע וישראייר. למעשה אל על תצטרף רק בהמשך השנה ותציע קו טיסות משלה לטורקיה.
מתוך כך, במידה ולא יהיו שינויים או אי אלו הפתעות, ישראייר וארקיע צפויות להפעיל טיסות ישירות לאיסטנבול כבר בעוד כחודשיים, לקראת פברואר 2023.
לפי דיווחים, היערכות חברות התעופה הישראליות בעיצומן. למעשה החברות כבר שכרו את שירותיהן של חברות טורקיות שיעניקו להן שירותי קרקע באיסטנבול. כל הפרטים העיקריים כבר סוכמו לקראת הפעלת הטיסות הישירות בין תל אביב לאיסטנבול לראשונה מאז שנת 2007.
 
עם חזרת איסטנבול ללוח הטיסות בנתב"ג, בחברות התעופה מעריכים כי הביקושים ליעד האהוב על הישראלים צפויים להיות גבוהים. ולקראת הקיץ יתחילו חלק מחברות התעופה הישראליות להפעיל גם טיסות ישירות לאנטליה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה