תיירות

הישג לדיזנהאוז: זה המכרז היוקרתי בו זכתה

ימים מוצלחים עוברים על קבוצת התיירות דיזנהאוז. מספר ימים לאחר שנבחרה לנהל את שירותי ההטסה של אורחי ועידת ההשקעות OurCrowd, היום (שני) מתפרסם כי זכו במכרז ענק של הסוכנות היהודית
מערכת ice | 
דיזנהאוז (צילום יח"צ)
מספר ימים לאחר שנבחרה לנהל את שירותי ההטסה של כ-1,000 אורחי ועידת ההשקעות OurCrowd, בקבוצת התיירות חוגגים דיזנהאוז הישג נוסף. דיזנהאוז זכתה במכרז ענק של הסוכנות היהודית להטסת השליחים למחנות הקיץ בחו"ל.
מסלול השליחים למחנות הקיץ שולח מדי קיץ כ-1,550 שליחים ושליחות ל-175 מחנות קיץ יהודיים בארצות הברית ובקנדה. מטרת השליחות היא לחבר ולהעמיק את הקשר של הקהילות היהודיות בצפון אמריקה למדינת ישראל ולעם ישראל.
 
השליחים והשליחות פוגשים במהלך הקיץ למעלה מ-120,000 חניכים, אנשי צוות וחברי קהילות יהודים. כל השליחים והשליחות יוצאים לשליחות במחנות הקיץ בתפקידי הדרכה של למעלה מ-100 תחומים.
במסגרת ההדרכה שלהם, השליחים משלבים תכנים ישראלים שונים ויוצרים קשרים אישיים ומשמעותיים עם החניכים, הצוות המקומי והקהילות היהודיות שאליהן משתייכים המחנות.
חני סובל, מנכ"לית דיזנהאוז, הודתה: "אנחנו מודים לסוכנות היהודית על האמון שהם נותנים בנו להוביל פרויקט בעל משמעות מיוחדת וערכית. דיזנהאוז מובילה היום את התחום המוסדי בשוק הישראלי, ואני משוכנעת שהניהול המקצועי של הצוות אצלנו יעניק שקט וביטחון לצוות המדריכים בדרכם לשליחות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה