תיירות

מלונות בראון משיקים מלון בוטיק מחודש ליד שדרות רוטשילד

רשת מלונות בראון מודיעה על השקתו המחודשת של מלון וילה בראון בסמוך לשדרות רוטשילד בתל אביב. המלון המחודש מוקם בבניין לשימור שהוקם לפני 90 שנה ובו רק 19 חדרי בוטיק יוקרתיים
מערכת ice | 
וילה בראון רוטשילד (צילום מקס קובלסקי)
רשת מלונות בראון מודיעה היום (א') על השקתו המחודשת של מלון וילה בראון רוטשילד שעוצב מחדש בתור מלון בוטיק בן 19 חדרים בבניין לשימור בסמוך לשדרות רוטשילד. המלון עוצב בהתאם למיתוג החדש לאחר שנרכש על ידי בראון בשנת 2021.
הבית בו הוקם המלון נבנה בשנת 1932 ושימש בעבר כבית דירות. העיצוב החדש של המלון מעניק כבוד למבנה המיוחד ואף מוסיף לו נגיעה של יוקרה ומודרניות. בשל המבנה הייחודי ותהליך השימור חדרי המלון נהנים מתקרות גבוהות, אור טבעי, רצפת עץ, מרפסות שמשקיפות ללב העיר ועוד.
 
החדרים במלון כוללים מצעים איכותיים, מוצרי טואלטיקה של מולטון בראון, מכונות נספרסו, מסכי LCD, שולחן עבודה, מקרר ועוד. בכללי למלון ארבעה סוגי חדרים המתאימים לזוגות.
ליאון אביגד, מייסד ובעלים משותף של מלונות בראון: "לצד מלונות ואתרי הנופש הגדולים שהקמנו בשנים האחרונות בישראל וביוון, אנחנו לא זונחים את אהבתנו למלונות הבוטיק הקטנים והאורבאניים שלנו בפריים לוקיישנים בלב העיר. שיפצנו את הווילה הקסומה והענקנו לה נגיעות של בית מעוצב ויוקרתי, ממש על שדרות רוטשילד. המיקום המרכזי של המלון מהווה נקודת מוצא מושלמת לאורחים המבקשים להרגיש מקרוב את האווירה התל אביבית, כאשר מיטב המסעדות, הברים, הגלריות ובתי הקפה ממוקמים ממש צעדים מהווילה. הכי בראון שיש".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה