תיירות

חינם בפסח: פסטיבל "הולכים על פתוח" ב-10 אתרי טבע

רשות מקרקעי ישראל למען הציבור: בחוה"מ פסח תוכלו ליהנות חינם מעשרות סיורים מודרכים של החברה להגנת הטבע באתרי טבע מוצלים, נחלים ומעיינות מרעננים וסיורי לילה מרתקים של צפייה בכוכבים. הסיורים בהרשמה מראש
מערכת ice | 
החברה להגנת הטבע (צילום צילום מסך)
רשות מקרקעי ישראל והחברה להגנת הטבע מזמינות את הציבור ליהנות בפסטיבל 'הולכים על פתוח' באתרי הטבע של ישראל שטופחו והונגשו לציבור. הסיורים יתקיימו בחינם, בימים ראשון ושני, 9–10 באפריל, חוה"מ פסח בליווי מדריכי החברה להגנת הטבע.
במסגרת הפסטיבל, יתקיימו סיורים ב-10 מוקדים שונים ברחבי הארץ:
בצפון: טחנת הנזירים בנחל ציפורי, נחל השבעה בגליל התחתון ונחל נון ועין נון.
במרכז: כפר הדייגים טיילת ג'יסר א-זרקא ושפך נחל תנינים, פינה ירוקה וקסומה בנחל הדר הוד השרון.
בדרום: שביל האור מאגם אל הים, סיור עששיות בפארק אקולוגי מצודת אשדוד, הגשר התלוי ובריכת הבשור, מצפה רמון לאוהבי המדבר ומסע בין כוכבים באגם ירוחם.
בכל אחד מהאתרים, יתקיימו מספר סיורים לאורך כל ימי הפסטיבל. ההשתתפות בסיורים הינה ללא עלות ומותנית בהרשמה מראש באתר החברה להגנת הטבע.
 
שר השיכון והבינוי יצחק גולדקנופף: "פסטיבל 'הולכים על פתוח' בחול המועד פסח של רשות מקרקעי ישראל, הוא נדבך נוסף בעשייה שלנו לשימור, טיפוח והנגשת השטחים הפתוחים לרווחת הציבור הרחב. זאת במקביל לפעילות העניפה שלנו בתחום הדיור והקצאת קרקעות המדינה. במסגרת הפסטיבל הציבור הישראלי מוזמן לטייל באתרי טבע, היסטוריה ומורשת וליהנות מנופי ארצנו."
מנהל רשות מקרקעי ישראל (רמ"י) יעקב קוינט: "בברכת חג החירות שמח לכל בית ישראל, משפחת רמ"י מזמינה אתכם לטייל בפנינות הטבע בפסטיבל 'הולכים על פתוח' בחוה"מ פסח ברחבי הארץ. בשנים האחרונות הובלנו כ-600 פרוייקטים בעלות של כ-900 מיליון ש"ח לפיתוח סביבתי, טיפוח נחלים, פארקים, שטחים פתוחים והנגשתם. נמשיך במשימתנו לטיפוח ושימור קרקעות המדינה תוך איזון בין צרכי פיתוח ובניית הארץ לבין שימור אתרי הטבע והשטחים הפתוחים בכדי שכולנו נצא ונהנה מהטבע המופלא והמורשת של ארץ ישראל היפה."

מנכ"לית החברה להגנת הטבע, איריס האן: "במדינת ישראל המצטופפת, יש ערך עליון לשמירה על השטחים הפתוחים, החיוניים לקיומם של הטבע והאדם, זה לצד זה. לקרן השטחים הפתוחים, יש תפקיד חשוב בשיקום, הגנה והנגשה של שטחים פתוחים בישראל. כמי שמלווים את עבודת הקרן, מהקמתה ועד היום, לכבוד ולגאווה לנו, להיות שותפים בפסטיבל ולהעניק לציבור הישראלי, הצצה לכמה מהאתרים ששוקמו על ידי הקרן".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה