תיירות

ארקיע בהפתעת ענק: הטיסה ליעד האהוב תקוצר ב-5 שעות

חברת התעופה ארקיע תפעיל טיסות ישירות לגואה שבהודו החל מ-1 בנובמבר. המחיר: החל מ-537 דולר הטיסות יופעלו פעם בשבוע, בימי רביעי, בדיוק כמו בטיסות אל על, משך הטיסה הוא 5 וחצי שעות. בזכות פתיחת השמיים מעל סעודיה ועומאן, טיסה להודו אורכת כמו טיסה לאירופה
מערכת ice | 
מטוס ארקיע (צילום פייסבוק/ארקיע)
אל על חידשה לאחרונה את הטיסות הישירות להודו, לשני יעדים: מומביי ודלהי, וטיסת הבכורה תצא ב-29 לאוקטובר 2023. אבל כעת יופעל גם קו של טיסות ישירות מנתב״ג לגואה ולא אל על תהיה המבצעת.
<
על פי שמעון יעיש מ'ישראל היום', חברת התעופה ארקיע תפעיל טיסות ישירות לגואה שבהודו החל מ-1 בנובמבר. המחיר: החל מ-537 דולר הטיסות יופעלו פעם בשבוע, בימי רביעי, בדיוק כמו בטיסות אל על, משך הטיסה הוא 5 וחצי שעות. בזכות פתיחת השמיים מעל סעודיה ועומאן, טיסה להודו אורכת כמו טיסה לאירופה
גם אל על כאמור תפעיל שש טיסות שבועיות להודו: ארבע טיסות שבועיות ישירות למומביי, בימים ראשון, שני, חמישי ושישי וחזור בימים שני, שלישי, חמישי ומוצ"ש, באמצעות מטוס 737 הכולל שתי מחלקות שירות – תיירים ועסקים.
 

כמו כן, אל על תפעיל שתי טיסות שבועיות ישירות לדלהי, בימים ראשון ושלישי ובחזור בימים ראשון ורביעי, באמצעות מטוס רחב גוף 787 הכולל שלוש מחלקות שירות – תיירים, פרימיום ועסקים ומטוס 777 הכולל שתי מחלקות שירות.

נוסף על כך, יוצעו טיסות ליעדי המשך דרך מומביי כמו בנגלור, הידרבאד וגואה באמצעות הסכמי שיתוף פעולה עם חברות זרות, במחיר אטרקטיבי של החל מ-495 דולר לכרטיס קלאסיק, הכולל כבודה והושבה. חברי מועדון הנוסע המתמיד המחזיקים בכרטיס אשראי Fly Card יקבלו יחס נקודות משופר על מחיר ההשקה, באמצעות ה-CASH&POINTS.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה