תיירות

פתאל משיקה: מלון יוקרה חדש נחנך בצפון הארץ

מלון "כנען" היוקרתי למבוגרים בלבד נחנך בהשקעה של יותר מ-100 מיליון שקלים והוא המלון השני שנפתח בקולקציה היוקרתית, לאחר מלון "בוטניקה" שלמרגלות הגנים הבהאיים בחיפה אשר נפתח בחודש נובמבר האחרון
מערכת ice | 
מלון כנען (צילום איה בן עזרי)

מלון "כנען" היוקרתי למבוגרים בלבד נחנך בהשקעה של יותר מ-100 מיליון שקלים. המלון שהוא השני בקולקציה היוקרתית של רשת מלונות פתאל לאחר מלון בוטניקה שלמרגלות הגנים הבהאיים בחיפה, אשר נפתח בחודש נובמבר האחרון, ממוקם על ראשו של הר כנען המשקיף על נוף עוצר נשימה של צפת העתיקה, הר מירון, הגליל והכנרת ומעודד חיבור בלתי אמצעי לטבע, הרוגע והרוחניות, השלווה הפנימית, מאמץ את גישת ה- SLOW STAY המעודדת האטה בקצב החיים.

מלון זה מתכתב עם עונות השנה, הנותנות את צביונן, לא רק ביופיו המתחלף של הנוף, אלא בריחות , בטעמים ובצבעים ומאפשרות לאורחים לחוות חוויה שונה בכל פעם מחדש, האירוח מותאם למבוגרים מגיל 16 ומעלה בלבד. מלון כנען תוכנן בקפידה על ידי אדריכלית הפנים אפרת קיסוס מקליס ומתהדר בעיצוב טבעי בהשראת מיקומו הגיאוגרפי וההיסטורי, תוך חיבור בין עבר והווה לארץ ישראל. בנוסף מציג המלון נוף בשיא תפארתו ועל כלל תצורותיו השונות בכל עונות השנה בעזרת מגוון אלמנטים ירוקים ונופים אדירים.

מדובר במלון השני מקולקציית Fattal Limited Edition בישראל, לצד מלון בוטניקה בחיפה, ולצד חלק ממלונות היוקרה בעולם: דילי לונדון, גרנד הוטל ברייטון, מידלנד מנצ'סטר, גרנד ריזורט לימסול ואלדן ציריך.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה