תיירות

חברת התעופה הזו חוזרת לנתב"ג: חדשות טובות לטסים לחו"ל

חברת התעופה הרומנית TAROM שתחזור באופן רשמי לישראל כבר מחר הטיסה הראשונה תמריא מבוקרשט לנתב״ג ב-1.1.2024 ולפנות בוקר למחרת תמריא חזרה לרומניה. לא מעט חברות אמורות לחזור בחודש הקרוב לפעילות
מערכת ice |  4
טיסות מבוטלות (צילום פלאש 90/ אבשלום ששוני)
אחרי תקופה ארוכה של שדה תעופה די ריק מחברות זרות, חדשות טובות מגיעות מחברת התעופה הרומנית TAROM שתחזור באופן רשמי לישראל בתחילת ינואר, כבר מחר (שני) על פי דיווח של דין פישר. הטיסה הראשונה תמריא מבוקרשט לנתב״ג ב-1.1.2024 ולפנות בוקר למחרת תמריא חזרה לרומניה.
חברת התעופה שתחזיר את הטסים מישראל ליעד הפופולרי שנחשב לאחד הלהיטים של השנים האחרונות, תפעיל שתי טיסות בשבוע, בימים ראשון וחמישי לנתב"ג ובחזרה. בהמשך עשויים להתרחב הקווים הנוספים לרומניה בהתאם לביקוש.
TAROM חוזרת אחרי שטורקיש איירליינס הודיעה כי היא דווקא לא תחזור לטוס לישראל וממנה בחודשיים הקרובים. כזכור בתחילת המלחמה הודיעה החברה כי היא מפסיקה את הטיסות לארץ עד לתאריך ה-15/12 והיום כאמור האריכה אותו עד ל-15 בפברואר.
מאז תחילת המלחמה הודיעו מספר לא מבוטל של חברות תעופה על ביטול טיסותיהן לישראל וממנה, זאת לאור המצב הביטחוני בארץ. בימים האחרונים הגישו מספר חברות זרות, ביניהן אייר אירופה ואייר סיישל בקשה לחזור ולטוס למדינה במידה ויקבלו ערבות בסך שישה מיליארד דולר בדומה לחברות התעופה הישראליות.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    לא לטוס עם טורקיש
    גדי 12/2023/31
    הגב לתגובה זו
    6 0
    מממנים את החמאס
    סגור
  • 2.
    בושה לעמנו
    מישל 12/2023/31
    הגב לתגובה זו
    0 2
    איך ישראלי/יהודי יכול לטוס בחברה לאומית או שדה תאופה של מדינה אויבת שיורקת עלנו? איפה הכבוד שלנו? הכל לחסוך כמה שקלים.. בושה, בושה, בושה..
    סגור
  • 1.
    קלטו שהם מפסידים כסף אז חזרו על 4
    גדי 12/2023/31
    הגב לתגובה זו
    6 1
    לא צריך הסתדרנו מעולה
    סגור
  • ממש מפסידים כסף עם הישראלים המגעילים (ל"ת)
    סוכן נסיעות 12/2023/31
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור