תיירות

לואי ויטון משיק את המלון הראשון בתולדותיו: כמה תשלמו ללילה?

מותג האופנה היוקרתי, לואי ויטון, השיק מלון בוטיק מטורף בשדרת השאנז אליזה בפריז. אז מה הוא כולל ומכמה כסף תאלצו להיפרד עבור לילה אחד בלבד?
מערכת ice |  3
המלון של לואי ויטון (צילום טוויטר @RapMais)
אחרי גל שמועות בלתי פוסק, השבוע, מותג האופנה היוקרתי, לואי ויטון, השיק מלון בוטיק מטורף בלב העיר פריז, בירת צרפת, בשדרת השאנז אליזה. למעשה, מדובר במלון הראשון בתולדותיו של המותג היוקרתי. המלון יפתח ב-2026, אך אם תרצו, כבר מהיום ניתן לשריין חדרים למלון.
בחודשים האחרונים המבנה כוסה בבד לבן, זאת כדי שלא יראו איך הוא הולך להיראות בהשקה הרשמית. אלא שבימים האחרונים אזרחים רבים שחלפו ליד המבנה נדהמו מהמראה הנוצץ אחרי שהוסר הבד הבלן ורשת היוקרה הכריזה רשמית על כך שהמלון הולך להיפתח.
 
באחד הסרטונים שרצים ברשתות החברתיות למשל, אישה שצופה במלון מקרוב לא מאמינה למראה עיניה: "זה מושלם. זה החלום שלי. יש לי עור ברווז בכל מקום בגוף. זה לא מהעולם הזה". 
 
המלון ממוקם במבנה היסטורי במיוחד ששימש כמטה המרכזי של הבנק בפריז, כאשר המבנה למעשה עוצב כתיק ענק של לואי ויטון. הוא משתרע על שטל של 6,000 מ"ר. במלון ישנם 34 חדרים בגדלים ובאיכויות שונות, ואפילו ניתן להשכיר דירה פרטית בגודל של למעלה מ-500 מ"ר שממוקמת בקומה העליונה של המלון, בצמוד לסוויטה המלאכותית. 
כדי ליהנות מלילה במלון המטורף והיוקרתי הזה, אתם תאלצו להיפרד מכ-10,000 דולר, שהם שווי ערך לכ-40,000 שקל. ואם במקרה תהיתם אז כן, גם חנות של לואי ויטון תמוקם במלון, והיא לא תהיה סתם חנות, היא תהיה חנות הדגל של רשת היוקרה, והגדולה ביותר מבין כל החנויות של לואי ויטון בעולם.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    בטח יוקרתי
    בני 01/2024/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תיק שעולה להם לייצר 150 דולר. מצליחים להסתלבט על נשים ונמכר בה 7000 דולר ויותר..ראיתי כתבה הספיק לי
    סגור
  • 2.
    החנות לא תיהיה במלון
    פריז עם גל 01/2024/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    החנות לא תמוקם במלון. אלא חנות הדגל נמצאת בצמוד למלון. ושם היא תמשיך
    סגור
  • 1.
    !!!!!
    טטט 01/2024/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מהמם ומה עם החנות שנימצאת ברחוב?
    סגור