תיירות

מתכננים לטוס בקרוב מנתב"ג? מחירי הטיסות מישראל צפויים להתרסק

אחרי שריינאיי ו-וויז אייר, שתי ענקיות הלואו קוסט הודיעו כי הן חוזרות לטוס מנתב"ג, מחרי כרטיסי הטיסה בישראל בדרך לצניחה משמעותית
מערכת ice | 
מחירי טיסות (צילום vecteezy)
לאחרונה, עוד ועוד חברות תעופה בינלאומיות חוזרות לטוס מישראל ואליה, זאת על רקע מלחמת "חרבות ברזל" והתקופה הממושכת בה חברות תעופה גדולות החליטו לא לטוס לנתב"ג. בין החברות שחוזרות לישראל ניתן למצוא מספר חברות לואו קוסט גדולות ואהוהות כמו וויז אייר, ריינאייר.
בעקבות חזרתן של ענקיות הלואו קוסט, התחרות בשוק צפויה לגבור, וכך גם מחירי כרטיסי הטיסה צפויים לצנוח, בטח על רקע העובדה כי הן בעצמן מוכרות כרטיסי טיסה במחירים נוחים לכל כיס.
 
כזכור, רק השבוע הודיעה חברת ריינאייר, רגע אחרי שווייז אייר הוציאה הודעה משלה, כי היא מחזירה רשמית את פעילותה לנתב"ג החל מה-1 בפברואר. ריינאייר מחזירה באופן חלקי את הקווים שלה, כשבלב זה מדובר על טיסות למילאנו, וינה, מארסיי, באדן באדן וממינגן, כאשר על פי הערכות, ככל שיעבור הזמן החברה תודיע על עוד ועוד קווי טיסות שחוזרים לפעילות.
חברת התעופה וויז אייר, הודיעה כאמור גם היא באופן רשמי על חזרתה למסלול בנתב"ג כבר החל ממרץ הקרוב. החברה תטוס ל-6 יעדים ותפעיל לכל יעד 3 טיסות שבועיות. בין היעדים: לונדון, רומא, קרקוב, בודפשט, בוקרשט וסופיה. 
חברות התעופה הזרות שפועלות נכון להיום בישראל הן: אתיופיאן איירליינס, פליי דובאי, אתיחאד, רד ווינגס, אזימוט, אוזבקיסטן איירווייז, היי סקיי והיינאן, ועוד. במקביל, אל על, ישראייר וארקיע פועלות ופעלו לכל אורך המלחמה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה