תיירות

ספינת התענוגות הגדולה בעולם יצאה לדרכה - לא תאמינו מה יש בה

עם חזרת ענף התיירות העולמי לשגרה יחסית מאז פרצה מגפת הקורונה ואיימה להחריב אותו, מודיעה חברת רויאל קריביאן על תחילת השיט של ספינת התענוגות הגדולה בעולם, "אייקון אוף דה סיז"
מערכת ice |  1
אייקון אוף דה סיז רויאל קריביאן (צילום יח"צ רואיל קריביאן)
במהלך סוף השבוע ובהתרגשות גדולה בחברת רויאל קריביאן, הכריזו על הפלגתה הראשונה של ספינת התענוגות הגדולה בעולם מבית היוצר של החברה, ה"אייקון אוף דה סיז", ספינה עצומה ובה אטרקציות רבות לחובבי הקרוזים וכמובן לילדיהם. הספינה הפליגה ממיאמי ותבצע שיט של שבעה לילות לאיים האנטילים ולאיי בהאמה.
לאנייה "אייקון אוף דה סיז" של רויאל קריביאן 20 סיפונים, שמונה מתחמים שונים ברמות שונות החל מחדרים רגילים ועד ל"בית מגורים משפחתי" המשתרע על פני שלוש קומות, שבע בריכות ביניהם בריכה אינסופית בגובה 15 קומות, שש מגלשות מים הגדולות ביותר שנראו בים, מסלול הליכה שקוף מעל הים, מגרש מיני גולף, קירות טיפוס, 40 מסעדות ופאבים, מתחמים חדשים בתחומי הבידור, אטרקציות למשפחות ועוד. האונייה יכולה לשאת כ-7,600 אורחים וכ-2,500 אנשי צוות.
 
כזכור, אודי שנבל מנכ"ל חברת סנורמה, הנציגה המכירות הבלעדית של רויאל קריביאן בישראל מסר לפני השקתה שהתקיימה החודש:  "לאחר 3 שנים של בנייה ועוד 5 שנים שקדמו בתכנון האונייה, רויאל קריביאן תשיק בינואר את אניית הקרוזים ה-ICON שתצא להפלגות בנות 7 לילות ממיאמי לקאריביים. האונייה תשבור את השיאים של עצמה, תהיה הגדולה ביותר בעולם במשקל שיא של למעלה מ-250 אלף טון. עם כניסת האייקון באופן רשמי למשפחת רויאל קריביאן לאחר העבודה הקשה שהושקעה בה אין ספק כי היא תניב את החופשה האולטימטיבית למשפחות בחופשת קרוז."
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    השלב הבא לבנות מדינה שטה שתנוע בלי הפסקה בין היבשות
    איגנציו לקינו 01/2024/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    וכך לא נצטרך לארוז פקלאות ונוכל לשכון בקבע בביתנו ולנוע איתו מקצה העולם ועד קצה אחר לראות נופים ולחוות חוויות בנוחות ושלוה
    סגור