תיירות

ישרוטל פותחת רשת מלונות חדשה: במה הושקעו 70 מיליון אירו?

ישרוטל משיקה את מותג המלונות הבינלאומי ALUMA שיהווה אחות לרשת המלונות ישרוטל בישראל, בכך משלימה ישרוטל מהלך אסטרטגי משמעותי וארוך, במסגרתו היא מרחיבה את פעילותה אל מחוץ לגבולות ישראל ליוון ולאיטליה
מערכת ice | 
מלון SKYLARK (צילום BHE)
ישרוטל משיקה את מותג המלונות הבינלאומי ALUMA, בהשקעה של כמעט 250 מיליון שקל ומוציאה לדרך את פעילותה עם פתיחת מלונות ביוון. הראשון בהם, מלון SKYLARK, יפתח במרץ 2024 באתונה וכחודש לאחר מכן יפתח גם מלון ANISE באתונה.
לקראת סוף השנה צפוי להיפתח מלון נוסף באתונה ובהמשך ייפתח עוד מלון בסלוניקי. היקף ההשקעה בהשקת המלונות ביוון נאמד ב-70 מיליון יורו כשבמקביל פועלת  ALUMA להעמקת פעילותה גם בארצות אירופה. 
 
בהשקת ALUMA  ישרוטל מרחיבה את החזון והגישה שלה ל'אירוח כדרך חיים' ברחבי העולם ותיישם את עקרונות וערכי האירוח אותם הטמיעה במלונותיה בישראל גם במלונות ALUMA, תוך מקסום הפוטנציאל של שווקים רווחיים בעולם ומינוף הניסיון והמקצועיות שלה בכל יעד. את פעילות ALUMA  ביוון ינהל משה בן חיון, שבתפקידיו הקודמים ניהל את מרכז ההזמנות של ישרוטל ושימש מנכ״ל של מספר בתי מלון ברשת.

ליאור רביב - מנכ״ל רשת ישרוטל. שגריר יוון בישראל - קיריאקוס לוקאקיס ואיציק דיין - שותף ברשת. צילום: נס הפקות

ליאור רביב, מנכל רשת ישרוטל: " ALUMAהיא רשת מלונות בינלאומית שתהנה מהניסיון רב השנים והסטנדרטים הבלתי מתפשרים של רשת ישרוטל ותיתן מענה לתיירים בעולם עם היצע רחב של מלונות עירוניים ואתרי נופש בשילוב חוויות אירוח ייחודיות. כחברה אחות של ישרוטל, ALUMA מונעת על ידי הגישה שלנו לאירוח כדרך חיים".
"התיירים הישראלים ובעיקר האורחים הנאמנים של ישרוטל שחוזרים אלינו שוב ושוב בשל חוויית האירוח ורמת השירות הגבוהה שלנו, ימצאו במלונות ALUMA את אותן איכויות עם תחושה של בית הרחק מהבית, בסטנדרטיים עולמיים של  שלמות ומצוינות" מוסיף ליאור רביב.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה