תיירות

רמי לוי וישראייר בבשורה רעה: מדוע המחירים יעלו משמעותית בקרוב?

 ישראייר בבעלותו של איש העסקים רמי לוי, חושפת כי בעקבות שיתוף הפעולה החדש בין מלונות בראון לבין רשת הילטון, המחירים לחדר במלון של החברה ביוון יזנקו בקרוב
מערכת ice |  1
רמי לוי וישראייר (צילום shutterstock, יחצ)
חברת התעופה והתיירות ישראייר בבעלותו של איש העסקים רמי לוי, היא שותפה בכ-25% ב-5 נכסים מלונאיים של רשת בראון ביוון. אתמול (רביעי) התייחסו בחברה לשיתוף הפעולה בין מלונות בראון לבין רשת הילטון, וטענו כי המחירים לחדר במלון של החברה בכרתים, יוון, יעלה באופן משמעותי בקרוב בעקבות שיתוף הפעולה שהוכרז השבוע. כך פורסם באתר "פספורט ניוז".
למעשה, בראון והילטון העולמית הודיעו כי הם נכנסים בשותפות בשני מלונות של בראון ביוון תחת המותג Curio Collection by Hilton. שני המלונות הם איסלה בראון חאניה ריזורט ואיסלה בראון קורינתיה ריזורט וספא.
 
כזכור, אורי סירקיס, מנכ"ל חברת ישראייר, חשף אתמול בראיון ל-YNET על התכניות החדשות של החברה ואיך היא מתכוונת לכבוש את 2024 אחרי ששנת 2023 נסגרה עם הישגים נאים ברבעון האחרון.
בראיון הוא הסביר: "רכשנו במשותף עם רשת מלונות בראון חמישה בתי מלון באתונה ובכרתים. בראון הרחיבה את שיתוף הפעולה שלה בערוצי המכירה של הילטון העולמית. בשנת 2023 רשמנו עליית ערך של מעל 5 מיליון דולר על ההשקעה ביוון. השבוע קיבלנו חיזוק חיובי נוסף בסדרת אירועים המתרחשים במקביל, כאשר מלונות פתאל פתחו אף הם פעילות באתונה, וישרוטל הכריזו על השקת אלומה  - רשת בתי מלון בחו"ל שבשלב ראשון כוללת שלושה בתי מלון באתונה ואחד בסלוניקי".
"בנוסף", סיפר סירקיס: "רשת מלונות ישראל קנדה פתחה 2 בתי מלון באתונה. כל אלו יגדילו משמעותית את שווי הנדל"ן שברשותנו. זיהינו ראשונים, בשיא הקורונה את הפוטנציאל של יוון ואין ספק שההשקעה שלנו שם תניב גם השנה ערך מוסף לבעלי המניות".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    לא מחזירה כספים על ביטול טיסה בגלל המלחמה (ל"ת)
    א. 02/2024/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור