רייטינג

שחר חסון מצליח להביא רייטינג? נתוני האחוזון העליון נחשפים

שחר חסון קיבל לראשונה את הבמה בהנחיית שעשועון - "האחוזון העליון" בכאן 11. האם הוא מצליח להביא את הקהל לתאגיד, כמה רייטינג הוא עושה, ואיך הנתונים אל מול מהדורת החדשות והמפקדת?
מערכת ice | 
שחר חסון (צילום מסך יוטיוב)
השעשועון הישראלי המבוסס על פורמט בריטי - "האחוזון העליון", עלה למסכים ב-24 באוקטובר כתוכנית שבועית בכאן 11 בשעה 21:15 עם המנחה שחר חסון שמקבל לראשונה את הבמה לאחר בכורה מוצלחת כשופט בזמר במסיכה בקשת 12.
איך משחקים? בכל פרק כל אחד מהמשתתפים יקבל אלף שקלים כדי לשחק. הם יישאלו על ידי שחר חסון, סדרת שאלות שנבחנו במדגם מייצג של האוכלוסייה, מהקלה ביותר לקשה ביותר, כאשר השאלות נשאלות בדרגת קושי עולה. מהקלה ביותר – עליה ענו 90% מהאוכלוסייה ועד הקשה ביותר עליה ענה רק 1%. מי שיענה נכונה – ימשיך לשחק. מי שיטעה – יודח וכספו ייכנס לקופת הפרס. האחרון/ים שיישארו ינסו ולענות על שאלת האחוזון העליון, ולזכות בסכום של עד 100 אלף שקלים ובתואר חבר באחוזון העליון.
האם הקומיקאי שחר חסון, שכבר כבש את יוטיוב והמוני מעריצים בישראל, מצליח גם להביא את הצופים לזפזפ לערוץ כאן 11 בפריים טיים? כאן צריך להיזהר בנתונים. התאגיד נשען בעיקר על צפיות בדיגיטל שיכולות להצטבר גם במהלך השבוע, וההשוואה כאן היא על פי הנתונים סביב הצפייה ישירה בשעה 21:15 בימי שני, וזאת לאור נתונים של ארבע התוכניות שהיו עד כה. הסיבה שהשוונו למהדורת החדשות של מיכל רבינוביץ' היא כי בדרך כלל זהו המשדר הנצפה ביותר של התאגיד באותו יום.
ב-3 מהתכניות מתוך ה-4 ששודרו עד היום, האחוזון העליון הוביל מבחינת כאן 11 את הרצועה ברייטינג, ונראה שלמרות קצת ירידות, חסון שומר על יציבות סביב ה-4.25% רייטינג ומעל 20 אלף צפיות בדיגיטל בזמן השידור. בכך הוא עוקף את מהדורת החדשות שעמדה באותם ימים על ממוצע של 3.7% רייטינג וכ-6,779 צפיות בדיגיטל במהלך השידור.
יש לציין שבקשת ורשת, נתוני הפריים-טיים הרבה יותר גבוהים. כך, אתמול ברייטינג, חסון הביא 4.5% רייטינג, אבודים של צופית גרנט ברשת 13 סגרה עם 8.9%, ויצאת צדיק בקשת 12 עם 12.7%. מהצד השני יש להוסיף גם את המקום בו מככב שחר חסון וזו גזרת היוטיוב: הפרק הראשון של האחוזון העליון כבר צבר 235 אלף צפיות, הפרק השני - 144 אלף צפיות, הפרק השלישי - 90 אלף צפיות, והפרק של אתמול (נכון לשעה זו) עם 28 אלף צפיות.
 
אז האם שחר חסון מספק את הסחורה? עבור התאגיד באותו יום שבו חסון מגיש הוא במקום הראשון בדרך כלל מבין כל תוכניות כאן 11 באותו היום, ואפילו עוקף גם את מהדורת החדשות. על הדרך הוא גם מציג נתונים יפים גם אל מול התוכנית הפופולארית "המפקדת", שהביאה בתוכניות בעונה השנייה רייטינג של: 4.8% (פרק 8),2.9% (פרק 7), 3.3% (פרק 6), 3.6% (פרק 5), 2.4% (פרק 4), 2.6% (פרק 3), 4.6% (פרק 2). ביוטיוב אין באמת פייט והמפקדת מתפוצצת בצפיות, עם ממוצע של 325,000 צפיות לפרק. כזכור, פרק הבכורה של חסון עם הכי הרבה צפיות ביוטיוב עמד על 235 אלף צפיות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה