טלוויזיה

שחר חסון משתלט על הטלוויזיה: בקרוב לא תוכלו לברוח ממנו

במקביל לחזרה שלו לארץ נהדרת לעונה ה-20, הוא ייקח חלק כמו בשתי העונות הקודמות ב'זמר במסכה' של קשת 12 לצד השופטים שכבר שפטו עימו בעבר ובנוסף הוא ישתתף בשעשועון 'האחוזון העליון' של כאן 11 די במקביל לזמר במסכה שנחשבת ל'פצצת רייטינג'
מערכת ice |  3
שחר חסון בחיקוי לבן גביר (צילום צילום מסך טוויטר)
שחר חסון עומד להיות הכוכב הכי גדול בחורף הקרוב בפריים טיים של שניים מהערוצים הגדולים בישראל - קשת 12 וכאן 11. הסיבה? הוא עוד להופיע בלא פחות משלוש תכניות שונות שיעלו די במקביל במהלך החודשים הבאים.
הסטנדאפיסט כבר לוקח חלק בעונה החדשה, ה-20 במספר של ארץ נהדרת, שעלתה בשבוע האחרון לאוויר וכבר הצליחה לעורר סערה גדולה סביב המערכון על איתמר בן גביר, כשגם חסון עצמו לא נותר נקי וחטף ביקורת חריפה.
 
נוסף על כך הוא ייקח חלק כמו בשתי העונות הקודמות ב'זמר במסכה' של קשת 12 לצד השופטים שכבר שפטו עימו בעבר ובנוסף הוא ישתתף בשעשועון 'האחוזון העליון' של כאן 11 די במקביל לזמר במסכה שנחשבת ל'פצצת רייטינג'.
יש לציין גם כי החל משנת 2019 חסון הוא פרזנטור של לאומי קארד (לימים חברת האשראי MAX), לצד השחקנים קרן מור ויובל סגל, והחל מ-2021 לצד לוסי איוב. בשנת 2021 החל לגלם את דמותו של צחי "זעתר" צור בסדרה "לבד בבית" בכאן חינוכית. על תפקידו בסדרה קיבל מועמדות בתחרות פרסי הטלוויזיה לילדים ולנוער.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ידעתם שהוא משתמש בהקלטות של מתים בהופעות שלו?
    אלי דרעי 10/2022/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שחרר חסון משתמש בהקלטות של בחור בשם רז ... באום שהתאבד לפני שש שנים וההפקה של שחר חסון מאוד אוהבים את ההקלטות שהם הקליטו בביתו וכמובן ללא ידיעתו.
    סגור
  • מה יותר מצחיק מאשר להשתמש בהקלטות של מתים?
    יוסף כפיר 10/2022/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    משתמשים בחיקוי של מתים שהוקלטו בביתם אומרים דברים מצחיקים וזה מקובל בכול העולם ואפילו מומלץ !!! אם יש לכם הקלטות של מישהו והוא מת אתם יכולים למכור את ההקלטות לשחר חסון.
    סגור
  • אני חושב ששימוש בהקלטות של מתים זה משהו מאוד מצחיק
    גלית לוי 10/2022/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מי שחושב שהשימוש בהקלטות של מתים שהתאבדו זה לא מצחיק אז הוא אדם מיושן ופרימיטיבי. ההומור המיושן שכולם עושים צחוק מבני אדם חיים חלף מהעולם ואנו מעדיפים להשתמש בהקלטות של מתי מה גם שזה גורם לאחרים להתאבד וגם זה מאוד מצחיק אותנו.
    סגור