רייטינג

ותודה למסי: התאגיד עם הישג מדהים נוסף

הדקה הנצפית ביותר בשידורי האתמול הייתה כולה בצבעי ארגנטינה והכוכב הבלתי מעורער שלה - ליונל מסי. מתוך כך בתאגיד השידור מציינים הישג נוסף 
מערכת ice | 
ליונל מסי במשחק נגד פולין (צילום FIFA)
גם בחלומות הוורדים ביותר של תאגיד השידור הציבורי הם לא העלו על דעתם שהמונדיאל בקטאר יעניק להם דומיננטיות כל כך מרשימה בכל הנוגע לאחוזי הרייטינג. כמו כן הנתונים לא הותירו ספק - צופי הכדורגל בישראל כבשו את כל הרצועות ונראה שישראלים רבים מבלים בצפייה במשחקים.
מתוך כך הדקה הנצפית ביותר בטלוויזיה התרחשה אמש (שבת) בעת שידורי המשחק בין ארגנטינה והכוכב מסי לאוסטרליה. אם להיות מדויקים: בשעה 21:42, בדקה זו אחוזי הרייטינג של כאן 11 עמדו על 27% (!) ו-871 אלף איש צופים. מסי בשירות התאגיד. 
 
אך לא רק בגזרת הפריים טיים בתאגיד הנחילו תבוסה למתחרות הגדולות. גם ברצועות הפרה פריים כאן 11 תפסו את ההובלה בדירוג הרייטינג עם – 17.9%. מדובר באחוז גבוה ביותר ביחס לרצועה בכלל ולשידורי רצועה זו בשבת בפרט.
מעבר לשידורי הכדורגל, בתאגיד יכולים להיות מרוצים מכך שמאות אלפי הצופים נשארים לצפות גם בשידורי מהדורת החדשות. אמש השיגה טלי מורנו מגישת חדשות השבת של כאן 11 – 11.3%, נתון גבוה בהחלט עבור שידורי החדשות של תאגיד השידור הציבורי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה